וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אמבפה וניימאר כבשו ב-0:2 של פריס סן ז'רמן על נאנט

המוליכה פתחה פער של חמש נקודות בפסגה בזכות השערים של הכוכבים. בן ידר כבש לרשת האקסית טולוז ב-1:2 של מונאקו, רביעייה לסנט אטיין, המשחק בין אמיין לריימס נדחה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

אחרי דחיית המשחק שאמור היה להיערך ביום ראשון בין מונאקו לפריס סן ז'רמן לחודש ינואר בגלל מזג האוויר, ערפל כבד גרם הערב (רביעי) לדחיית המשחק בין אמיין לריימס במחזור ה-16 בליגה הצרפתית. פ.ס.ז' האלופה ניצחה 0:2 את נאנט ופתחה מחדש פער של חמש נקודות בפסגה, מונאקו השאירה את טולוז במקום האחרון עם 1:2 בחוץ וסנט אטיין חגגה עם רביעייה לרשת ניס.

קיליאן אמבפה עם ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
חגגו יחד. קיליאן אמבפה עם ניימאר/רויטרס

פריס סן ז'רמן - נאנט 0:2

המוליכה חזרה לפעילות אחרי דחיית המשחק במונאקו ביום ראשון והוסיפה לעצמה עוד ניצחון בפארק דה פראנס. נאנט מציגה העונה את אחת ההגנות הטובות בליגה והחזיקה מעמד 52 דקות, גם בעזרת ה-VAR שפסל שער של ניימאר בדקה ה-41, אבל קיליאן אמבפה שפתח כחלוץ המרכזי הכריע עם העקב תוך כדי נפילה, אחרי מסירה של אנחל די מריה מצד ימין. אלבן לאפון מנע מהכוכב הצעיר להשלים צמד ועצר עוד פעמיים את ניימאר, אבל בדקה ה-85 הברזילאי כבר הרשית מהנקודה הלבנה. לאפון הרחיק רע, הקפטן ניקולא פלואה החזיר לו בנגיחה איומה ואז לאפון הוסיף חטא על פשע והדף ברחבה את ראשו של מאורו איקרדי המחליף במקום את הכדור. ניימאר כאמור ניצל זאת כדי לסגור עניין ואחרי שתי דקות אדינסון קבאני נכנס במקומו וקיבל הזדמנות גדולה לכבוש במתפרצת אחרי עקב של די מריה, אבל בעט על עצמו. רגע לפני, קיילור נבאס והמשקוף עצרו נגיחה של פלואה. פ.ס.ז' עם חמש נקודות יתרון בפסגה.

כריסטיאן גורקוף מאמן נאנט. רויטרס
נאנט עם הפסד שביעי העונה. כריסטיאן גורקוף/רויטרס

סנט אטיין - ניס 1:4

הפסד חוץ שישי ברציפות לקבוצה של פטריק ויירה, בעוד סנט אטיין התאוששה בצורה יפה מההפסד הדרמטי לראן והתקדמה למקום החמישי. דניס בואנגה כיכב עם צמד (11 בפנדל ו-58 בנגיחה) וגם בישל שער בכורה לבלם בן ה-18 ווסלי פופאנה (40) אחרי שרומן המומה כבש במתפרצת (38). קספר דולברג רק השווה זמנית אחרי הדיפה רעה של סטפן רופייה (15).

טולוז - מונאקו 2:1

וויסאם בן ידר חזר לאצטדיון בטולוז כאורח ולא התחשב בקבוצה בה פרץ. חלוצה של מונאקו כבש בפנדל בדקה החמישית ועלה לראש טבלת המבקיעים של הליגה יחד עם מוסא דמבלה (10 כל אחד). יאיא סאנוגו השווה עם פנדל משלו (40), אבל ז'לסון מרטינס המחליף גלש והכריע בדקה ה-84. טולוז עם הפסד שישי רצוף, עמוק במקום האחרון.

משחקים נוספים:

דיז'ון - מונפלייה 2:2
לדיז'ון: סלומון סמביה (עצמי, 2), סטפי מבידידי (72). למונפלייה: פלורן מולה (15), טז'י סבאנייה (29)

מץ - ראן 1:0
לראן: אדריאן הונו (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully