וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של יוסטון על "סל הרפאים" נדחה, ווסטברוק הפך לבדיחה ויראלית

ב-NBA דחו את בקשת הרוקטס לשחק שוב את 7:50 הדקות מול הספרס וההפסד נותר בעינו. ברשת לועגים לגארד שחשב שקלע סל ניצחון. וגם: הריקודים מחדר ההלבשה של סקרמנטו, ופול ג'ורג' עונה לאוהדי אינדיאנה: "אין לי בעיה לשחק את תפקיד הנבל"

עריכת וידאו: ניר חן

זה לא היה הלילה של יוסטון רוקטס. במהלך המשחק מול סקרמנטו קינגס שהסתיים בהפסד דרמטי במיוחד 119:118, ראשי הקבוצה התבשרו שהערעור שהגישו בגין "סל הרפאים" נדחה, וההפסד לסן אנטוניו ספרס יישאר כפי שהיה.

כזכור, לפני כשבוע ניצחה סן אנטוניו את יוסטון 133:135 לאחר שתי הארכות, אלא שעוד הרבה לפני כן, 7:50 דקות לסיום הרבע הרביעי, עלה ג'יימס הארדן לדאנק, הכדור יצא מהרשת וחזר פנימה, והשופטים טענו שלא היה סל, על אף שנראה היה בבירור שהכדור חדר לטבעת. ביוסטון דרשו ניצחון טכני או לחילופין לשחק את 7:50 הדקות האחרונות פעם נוספת, אך הערעור נדחה וההפסד יישאר בעינו.

על פי דיווחים בארצות הברית, הסיבה המרכזית לכך שהערעור נדחה הייתה שיוסטון הייתה ביתרון גדול של 13 נקודות עת הארדן הטביע, והיא הייתה יכולה להתגבר על אותה טעות שיפוט. בנוסף מדווחים בארצות הברית שצוות השיפוט באותו משחק נענש על ידי הקומישינר אדם סילבר.

ואם כל זה לא הספיק, הגיע גם ההפסד הדרמטי לסקרמנטו, דווקא כשהיה נראה שיוסטון בדרך לניצחון. כשנותרה שנייה לסיום המשחק, ראסל ווסטברוק קלע שתי נקודות וקבע 116:118 לזכות הרוקטס. הוא ירד בטירוף לספסל בעקבות פסק זמן ונתפס בעדשת המצלמה כשהוא מסנן: "Game over". אלא שאז הקינגס הוציאו כדור מקו מחצית המגרש, נמניה בייליצה היה זה שהתפנה וכשהוא רחוק מטר מקו השלוש התרומם גבוה וצלף זריקה אדירה על הבאזר, שקבעה 118:119 אדיר לזכות קבוצתו.

"לעזאזל עם זה, הגיע לנו לנצח", אמר בייליצה הנרגש בסיום, שזכה לחיבוקים, נשיקות וריקודים מחבריו בחדר ההלבשה. "רציתי לדעת איך מרגיש לקלוע סל ניצחון אחרי שבאדי הילד עשה את זה. בכל אופן, אנחנו עדיין ב-NBA, מה שאומר שבקרוב יש לנו כבר משחק אחר על הראש".

עוד בוואלה!

שלשה אדירה על הבאזר לבייליצה מול יוסטון, גם רוז קלע סל ניצחון מרשים

לכתבה המלאה

פול ג'ורג' שיחק בלא מעט משחקים באינדיאנה מאז שעזב את הפייסרס, אלא שדווקא הלילה, במשחק בו ניצחה לוס אנג'לס קליפרס 99:110 את הקבוצה המקומית, אוהדי הפייסרס לא הניחו לו לרגע, וקראו בוז ושרקו לו בכל פעם שהוא נגע בכדור.

"אני לא מופתע", אמר הפורוורד, שקלע 36 נקודות, קטף 9 כדורים חוזרים ומסר 5 אסיסטים בהיעדרו של קוואי לאונרד שזכה למנוחה. "זאת אינדיאנה וזה מין קטע כזה של התושבים המקומיים. יבוא יום ואספר את כל מה שגרם לכך שעזבתי את הקבוצה, ואני מבטיח לכולם שלא אני זה שצריך לספוג קריאות בוז ושריקות. האמת? אין לי בעיה לשחק את תפקיד הנבל".

"כן, הייתי בשוק כששמעתי את קריאות הבוז", הודה דוק ריברס, מאמן הקליפרס. "לא הבנתי ויותר מכך, נפגעתי מאותן קריאות. כנראה שלא הייתי מוכן אליהן".

ריברס התייחס למשחק הבא של קבוצתו, מול טורונטו בקנדה: "ברור שיקבלו את לאונרד בתשואות. אני חושב שזה מובן מאליו, הוא הביא להם אליפות ויהיה ראוי אם יפרישו את הגופיה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully