וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הקטן: ברוני ג'יימס בן ה-15 כבר יותר פופולרי מרוב שחקני ה-NBA

יותר מ-3 מיליון עוקבים באינסטגרם, 12 אלף צופים בבכורה וכתבות במגזינים החשובים בארצות הברית: יורש העצר של לברון ("הוא כבר עכשיו קלע טוב ממני") תופס תאוצה בתיכונים, ועכשיו גם ב-NBA משתכנעים שעוד ישחק לצד אביו

עריכת וידאו: ניר חן

ברוני ג'יימס, הבן של, רק בן 15 וכבר יותר פופולרי מרוב שחקני ה-NBA. לפני הוא שבועיים הוא פתח את קריירת התיכונים, ומאז ההתלהבות סביבו רק הולכת וגוברת. יש לו 3.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, ואת הופעת הבכורה שלו בתיכון "סיירה קניון" נאלצו להעתיק מאולם מתנ"סים קטן בדאלאס לאמריקן איירליינס ארנה המשמש את המאבריקס. בסופו של דבר כל הכרטיסים נחטפו תוך 48 דקות, והגיעו לאולם לא פחות מ-12 אלף צופים.

זה לא נעצר כאן. אמש (שבת) פורסמה כתבת מגזין נרחבת אודות ברוני ב"וושינגטון פוסט" הנחשב, והבוקר, אחרי עוד משחק אישי טוב, אמר פרשן התיכונים פול ביאנקרדי ש"אני מקווה שלברון ג'יימס לא יכעס עליי, אבל אני חושב שהג'אמפ שוט של ברוני קצת יותר טוב".

לברון אישר את הקביעה הזו וצייץ הבוקר ש"אף פעם אי אפשר לכעוס על העובדות. יש לו ידית אדירה. ודרך אגב, קיבלתי את היד השלישית הכי טובה במשפחה, כנראה. גם לברייס מקסימוס (בנו השני של לברון) יש קליעה".

צפו בביצועיו של ברוני ג'יימס

כישרונו של ברוני בן ה-15 הוטל בספק לא אחת בעבר. ביחס לאביו הוא נמוך משמעותית, הרבה פחות פיזי ובאופן כללי נראה הרבה פחות מבטיח. אולם בתקופה האחרונה, אם להסתמך על דוח סקאוטינג של Rivals, האתר המוביל בתחום, "הוא נראה גדול יותר, גבוה יותר, מגוון יותר. אף פעם לא כדאי לפרסם תחזיות ארבע או חמש שנים קדימה, אבל נכון לעכשיו הוא לגמרי נראה כמו פרוספקט NBA".

אבא לברון כבר הצהיר לא אחת בעבר שבכוונתו לפרוש רק אחרי שישחק עם בנו הבכור, וייתכן שזה יקרה מהר מהצפוי. ברוני יסיים את התיכון בשנת 2023, כשלברון ינשק לגיל 39. על פי הדיווחים האחרונים בארצות הברית, ברוני שוקל ברצינות לדלג על המכללות ולהירשם היישר לדראפט - דבר שנכון לעכשיו אסור בתקנון, אולם עשוי להשתנות עד אז.

אדם סילבר העריך לאחרונה שחוק ה"וואן אנד דאן" הידוע לשמצה, המחייב שחקנים אמריקאים לחכות לפחות שנה אחת מהתיכון לפני שיוכלו להירשם לדראפט, יוסר לפני דראפט 2022.

כך או כך, לברון כבר הכתיר אותו כיורשו, בכל המובנים. "התפקיד שלי הוא להעביר לו את תוכנית הפעולה, להכתיר את היורש", כתב לאחרונה בפוסט אינסטגרם עם תמונה של השניים.

ימים יגידו אם ברוני יגשים לאביו את המשאלה ואם אכן יגיע ל-NBA, אבל דבר אחד בטוח: הוא יהיה כוכב כך או אחרת.

והנה זאיר ווייד, הבן של דוויין ווייד, שמשחק עם ברוני באותה קבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully