וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני חושף: אחרי שנזרקתי מיוסטון אמרתי גם לכריס פול "פשוט להיזהר" מהם

אחרי שכריס פול סיפר על הבגידה של הג'נרל מנג'ר של הרוקטס, כרמלו טוען: הזהרתי אותו מראש. וגם: לוקה דונצ'יץ' "זעם" על השופטים, אנתוני דייויס עם 50 נקודות "של פעם"

עריכת וידאו: ניר חן

כרמלו אנתוני וכריס פול הם לא רק חברים קרובים (וחלק מחבורת לברון ג'יימס) ושניים מהשחקנים הבולטים של העשורים האחרונים, יש דבר נוסף שמאחד ביניהם: שניהם שוחררו (או "נזרקו", תלוי את מי שואלים) מיוסטון רוקטס בצורה שהרגישה שלא מכבדת אותם. כרמלו שוחרר על ידי הרוקטס בתחילת העונה שעברה אחרי עשרה משחקים בלבד, רבים הרגישו כאילו הפכו אותו לשעיר לעזאזל, והוא לא הצליח למצוא קבוצה עד לחודש שעבר כשהצטרף לפורטלנד. כריס פול שוחרר מיוסטון במהלך הקיץ האחרון, כשעבר בטרייד לאוקלהומה סיטי במסגרת עסקת ראסל ווסטברוק, ולאחרונה רמז להתנהלות פסולה של ההנהלה.

הלילה (בין ראשון לשני) הם נפגשו על המגרש, במשחק שבו אוקלהומה סיטי גברה 96:108 על הבלייזרס, וכרמלו טוען שהוא לא הופתע מהדרך שבה פול שוחרר, ולמעשה הוא אף הזהיר אותו לפני כן. "לא, ממש לא הופתעתי", אמר כרמלו, "כשהעניין שלי קרה ביוסטון, הוא היה הראשון שקראתי לו לדבר איתו בחדר שלי. היינו צריכים להבהיר כמה דברים, כי רציתי לדעת אם היה לו קשר לזה, והוא אמר לי 'לא'. ואז באותו הרגע הסתכלתי לו בעיניים ואמרתי לו, 'שים לב, פשוט תיזהר'. מבין למה אני מתכוון? פשוט להיזהר. ואני די בטוח שזה קרה גם לו".

כרמלו אנתוני, יוסטון רוקטס. AP
הזהיר את חברו. כרמלו אנתוני ביוסטון/AP

הטענות של כרמלו נגד יוסטון מצטרפות לדברים שכריס פול אמר לאחרונה - שהג'נרל מנג'ר של הרוקטס דריל מורי אמר לו רק כמה ימים ספורים לפני העסקה שהוא לא יעזוב, רק כדי לגלות אחר כך שזה אכן קורה. "הייתי בהלם", אמר פול ל-" The Undefeated", "האמת היא שדיברתי עם דריל כמה ימים לפני והוא אמר לי שלא אעזוב בטרייד. זה מצחיק, כי עכשיו זה יגיע בהתראה לכל הטלפונים של כולם כי מעולם לא אמרתי את זה. אבל לעזאזל, אני אומר את זה".

אנתוני הודה שהפריע לו שאף אחד לא הסביר לו מדוע הוא שוחרר. "לא, לא דיברתי עם אף אחד בקבוצה", הוא מספר, "אני לא כועס, לא מריר, זה קורה. פשוט הייתי רוצה לקבל הסבר כשזה קרה. אבל כבר עברתי את זה".

עוד בוואלה!

הצתה מאוחרת: נישואי האין ברירה עם פורטלנד גילו צד חדש אצל כרמלו אנתוני

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. AP
משחק מסתכל. לוקה דונצ'יץ'/AP

לוקה דונצ'יץ' ירד עצבני הלילה מהמגרש אחרי ההפסד של דאלאס 110:106 לסקרמנטו, אחרי שריקה מכריעה שלא קיבל. 7.7 שניות לסיום, בפיגור 108:106, דונצ'יץ' הלך לסל, וחשב שנעשתה עליו עבירה, שלא קיבל. הסלובני אף ספג עבירה טכנית ברבע הראשון, במשחק מתסכל עבורו מבחינת השיפוט.

מאמן דאלאס ריק קרלייל צפה בהילוכים החוזרים ואמר שבמהלך הזה "ברור לחלוטין שלוקה קיבל מכה במרפק" מקורי ג'וזף,אבל דונצ'יץ' בהמשך נרגע ואמר: "אני מאוד אמוציונלי במשחק, אני רוצה לנצח, ולפעמים אני פשוט מאבד שליטה כי אני כל הזמן חייב לנצח. תשאלו את המשפחה שלי, זה לא רק בכדורסל. אבל כן, אני צריך לעבוד על זה. אני יודע לפנות לשופטים, אבל כמו שאמרתי, אני אמוציונלי מאוד".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנטוני דייויס. AP
נדחף על ידי חבריו לקבוצה. אנתוני דייויס/AP

אנתוני דייויס טוען שזה לא היה רעיון שלו לקלוע הלילה 50 נקודות בניצחון הלייקרס 125:142 על מינסוטה, ומבהיר שהוא נדחף להישג על ידי חבריו לקבוצה. לדבריו, אייברי בראדלי ניגש אליו במחצית ואמר לו שיש לו 27 נקודות וכדאי לו ללכת על 50, דמרקוס קאזינס דיבר איתו בכל פסק זמן ועודד אותו להגיע לנקודת הציון הזאת, ובסוף היה זה רייג'ון רונדו שהורה לו לקלוע עוד סל כי יש לו כבר 48 נקודות.

"השחקנים בקבוצה כל הזמן אמרו לי, 'תגיע ל-50'", סיפר דייויס, "בדרך כלל לא אכפת לי מזה, אני פשוט עולה ומשחק ומנס לנצח, אבל זה קשה כשכל החברים שלך כל הזמן משכירים לך וצועקים לך 'לך על 50', 'לך עם 50'". המאמן פרנק ווגל, שקבוצתו עומדת על מאזן 3:22, אמר ש"הדבר הראשון שבולט לי במספרים שלו זה שגם יש לו 4 חטיפות, חסימה ו-39 דקות של הגנה מצוינת... זה 50 נקודות אולד סקול, בלי שלשות, 20 מ-29 מהשדה, ואז מסמתך על זריקות מהקו, פוסט אפים, ריבאונד בהתקפה, נפילות על הפרקט, כל הדברים האלה. תצוגת כדורסל של פעם, ואחת שתיזכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully