וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום ה-NBA עומד בין טיילר אניס למכבי תל אביב

שחקנה של קבוצת הפיתוח של טורונטו (25, 1.91) הוא פרויקט ארוך טווח של אלופת ה-NBA, ויצטרך לקבל החלטה האם לחזור לאירופה או להמשיך בארה"ב. במקביל נבחנות אפשרויות נוספות. כריס ג'ונס לא יצורף

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות מהמשחק בין מכבי תל אביב לבאיירן מינכן

רגע לפני משחק היורוליג הגדול נגד צסק"א מוסקבה בחמישי, במכבי תל אביב ממשיכים בחיפושים אחר גארד מחליף לצמד ג'ון דיברתולומאו ונייט וולטרס. בשלב הזה נראה כי המועמד המוביל של הצהובים לתפקיד הוא טיילר אניס, שחקנה של קבוצת הפיתוח של טורונטו, שנבחן בקיץ במדי הקבוצה אך נכשל בבדיקות הרפואיות.

הבעיה בשלב הזה לגבי צירופו של אניס היא חלום ה-NBA שלו, כשהשחקן שוקל לנסות את מזלו ולהמשיך בראפטורס 905 בתקווה לקבל קריאה לחוזה זמני במדי אלופת ה-NBA. הצהובים ימתינו להחלטתו של אניס, אך במקביל יבדקו אפשרויות נוספות כדי לנסות ולהחתים שחקן שיגיע לישראל כבר בימים הקרובים.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לשעבר טיילר אניס. GettyImages
אז מה יוחלט? אניס/GettyImages

אניס (25, 1.91), יליד ברמפטון, קנדה, היה אחד הגארדים המעניינים במכללות בשנתו הראשונה בסירקיוז ב-2014 ובחר ללכת לדראפט אחרי שנה אחת כשהוא נבחר במקום ה-18 על ידי פיניקס. הקדנציה שלו בפיניקס נמשכה מספר חודשים בלבד, כשהוא משחק שמונה משחקים ונשלח בטרייד למילווקי, ובסוף העונה עובר ניתוח בכתפו שהשבית אותו לשמונה חודשים.

בעונה וחצי במילווקי הוא שיחק 71 משחקים, עם ממוצעים של 4.2 נקודות ו-2.3 אסיסטים למשחק. בקיץ 2016 נשלח בטרייד ליוסטון ושיחק 31 משחקים במדי הרוקטס לפני שנשלח בטרייד בשנית, הפעם ללוס אנג'לס לייקרס, שם שיחק לצד טאריק בלאק, ואף רשם שיא קריירה של 22 נקודות באפריל 2018. בסך הכול שיחק 76 משחקים במדי הקבוצה מעיר המלאכים, כשבעונתו הראשונה רושם 7.7 נקודות ו-2.4 אסיסטים. ב-4 עונות ב-NBA שיחק 186 משחקים, מתוכם 21 משחקים בחמישייה, כשהוא רושם 4.2 נקודות למשחק.

אניס החליט לעזוב את ה-NBA בקיץ 2018, חתם בפנרבחצ'ה, אך אחרי ארבעה משחקים בלבד נפצע בצורה קשה בקרסול, סיים את העונה ולא שב. הקיץ, לאחר שנבחן במכבי תל אביב ושוחרר, נלקח כפרויקט עתידי של טורונטו, שמאמינים שלאחר שיסיים שיקום ויחזור לכושר משחק, יוכל להיות חלק מאלופת ה-NBA. בינתיים רושם במדי קבוצת הפיתוח 18.5 נקודות ו-8 אסיסטים למשחק ב-35 דקות.

מועמד נוסף לצהובים, כריס ג'ונס, ירד מהפרק. שחקנה של בורסהספור לא יצטרף אחרי שקבוצתו הודיעה שלא יהיו מוכנים לשחרר אותו גם תמורת פיצוי כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully