וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליאס זורוס: "הכסף לא היה בעיה, אבל לא נראה שאגיע להפועל חולון"

9.12.2019 / 13:00

"רציתי להביא איתי עוזר מאמן, משום שבעיניי זו משרת אמון, אבל מאז לא שמעתי מאנשי הקבוצה. אני מתרשם שהמועדון גדל ומתפתח, ואשמח לקחת את האתגר הזה בעתיד". המאמן היווני מסביר לוואלה! ספורט מדוע פוצץ המשא ומתן, ומשאיר פתח לחיבור עם הסגולים

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

ארבעה ימים לאחר פיטוריו של שרון דרוקר, עתידה של הפועל חולון נותר לוט בערפל. עוזר המאמן מתן חרוש, המשמש בינתיים מאמן זמני, הפסיד אמש (ראשון) למכבי תל אביב וצפוי לעמוד על הקווים גם ביום רביעי באנקרה, אולם החלטה רשמית בנוגע לזהות המאמן הקבוע טרם התקבלה. נכון לעכשיו, דבר אחד נראה די בטוח: המועמד המועדף למשרה, איליאס זורוס, לא יגיע - אלא אם תחול תפנית מפתיעה.

"הייתי בקשר עם אנשי חולון כבר בקיץ, נפגשנו ונוצרה בינינו כימיה טובה", מספר זורוס בראיון לוואלה! ספורט, ומגולל את התרחשות האירועים שהובילו לפיצוץ במגעים. "בסופו של דבר, ההנהלה החליטה ללכת על קואוץ' דרוקר, ואני חתמתי בפריסטרי. בשבוע שעבר, לאחר שסיימתי את דרכי בקבוצה היוונית, חולון שוב יצרה איתי קשר ובדקה את האפשרות שאגיע, אבל ככל שאני יודע, זה לא יקרה".

- אם אתה פנוי, וחולון מחפשת מאמן, מדוע השידוך לא יצא לפועל?

"אפילו לא הגענו לדבר על כסף, ואני משוכנע שזו לא הייתה הבעיה. המשא ומתן נפל על סעיף אחד: רציתי להביא איתי עוזר מאמן מטעמי, שמכיר את שיטת המשחק שלי, שאני יכול לסמוך עליו ושיוכל להחזיק את הקבוצה בזמן שאני אצא לחלון מוקדמות היורובאסקט עם נבחרת גאורגיה.

"בקיץ, כששוחחתי עם חולון, הצבתי את התנאי הזה והתרשמתי שהתשובה לכך חיובית. אבל הפעם הם לא הסכימו. אני יכול להבין למה. עכשיו, בסיטואציה המורכבת שנוצרה עם כל השינויים באמצע העונה, הם צריכים לשלם למאמן שעזב, וגם לצוות שלו אם יעזוב, וזה גורם להוצאות כבדות. אבל משרת עוזר המאמן היא בעיניי משרת אמון, וזו נקודה בסיסית מבחינתי. שוחחנו בפעם האחרונה לפני ארבעה ימים, ומאז לא שמעתי מהם. בינתיים קיבלתי מסרים משתי קבוצות אחרות שאני מועמד אליהן, ואני מקווה שאסגור באחת מהן".

איליאס זורוס, מאמן כדורסל. GettyImages
"אפילו לא הגענו לדבר על כסף". זורוס/GettyImages

- מבחינתך, זהו סוף פסוק בנוגע לאפשרות שתאמן בחולון?

"ממש לא. זה אתגר גדול שהייתי שמח לקחת על עצמי. אני מתרשם שהמועדון הזה גדל ומתפתח, ומנסה להתקדם ולייצר מסורת באירופה. הם מנסים לעשות דברים טובים, אבל יש מגבלות תקציב, ונראה שכרגע זה לא הזמן הנכון עבורי להגיע. אולי בעתיד זה יהיה קל יותר".

זורוס (53) החזיק במהלך שני העשורים האחרונים בכמה מהמשרות הנחשקות ביותר ביוון, כשאימן את אולימפיאקוס, פאנליניוס והנבחרת הלאומית; הוא הדריך גם את בודוצ'נוסט, טופאש בורסה ופריז לוולואה, ולמשך תקופות קצרות שימש מאמן ראשי באנאדולו אפס וז'לגיריס קובנה, בעוד את נבחרת גאורגיה הוא מוביל מאז 2016.

שום דבר ממה שחווה במהלך הקריירה לא הכין אותו למה שקרה לו בשבוע שעבר בפריסטרי. בקיץ הוא מונה למאמן הקבוצה במקומו של ארגיריס פדולאקיס, שעבר לפנאתינייקוס, ואף שהצעיד אותה עד כה לחצי גמר הגביע היווני, למקום השני בליגה (אחרי פאו) ולמאזן 3:3 בליגת האלופות, הוא פוטר במפתיע - בצעד שעורר ביקורת נוקבת בתקשורת המקומית.

"כשהודיעו לי שאני בחוץ, הייתי בשוק", מודה זורוס. "אני מאמן כבר 34 שנים, ודבר כזה עוד לא קרה לי. חווינו שתי פציעות של שחקנים משמעותיים, אבל התוצאות שלנו היו טובות מאוד, היינו בדרך הנכונה ועד עכשיו לא קיבלתי הסבר ממשי לצעד הזה. זו תעלומה בעיניי. קשה לי לדמיין את עצמי חוזר לאמן ביוון בעתיד".

עוד בוואלה!

המחלוקות. האוהדים. ההיסטוריה: גורלו של שרון דרוקר בהפועל חולון נחרץ מראש

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
זורוס לא יגיע? אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully