וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'נארו גאטוזו סיכם לשנה וחצי כמאמן הבא של נאפולי

על פי הדיווחים, קרלו אנצ'לוטי יעזוב את תפקידו גם אם הקבוצה תעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות. דה לאורנטיס יחסוך כסף וימנה את קשר העבר

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מהדרבי של מנצ'סטר

ג'נארו גאטוזו הגיע לסיכום על חוזה לשנה וחצי בנאפולי ואמור להחליף את קרלו אנצ'לוטי, גם אם הקבוצה תצליח להעפיל מחר (שלישי) לשמינית גמר ליגת האלופות בעזרת תיקו מול גנק. הדיווחים על מינויו האפשרי של קשר העבר ומאמן מילאן עד לקיץ האחרון החלו כבר בשבוע שעבר, אבל אז נטען כי עליית שלב באירופה תציל את אנצ'לוטי.

כעת, על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו מ"סקיי ספורט איטליה", נשיא המועדון אאורליו דה לאורנטיס כבר הגיע לסיכום עם גאטוזו, כשאנצ'לוטי עשוי להתפטר ברגע שההעפלה תובטח ולאור הבעיות הרבות במועדון העונה. מהלך כזה יחסוך למועדון כסף רב, שכן אנצ'לוטי נהנה משכר גבוה ומחזיק בחוזה לעוד שנה וחצי.

קרלו אנצ'לוטי עם ג'נארו גאטוזו. GettyImages
התלמיד יחליף את המורה? ג'נארו גאטוזו לצד קרלו אנצ'לוטי/GettyImages

נאפולי נמצאת כרגע במקום השביעי בסרייה A ולא ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כשבמהלך הרצף העגום הזה היה מרד שחקנים ועימות עם ההנהלה שהוביל לקנסות בסכום מצטבר של יותר מ-2 מיליון יורו.

גאטוזו בן ה-41, שהיה מעמודי התווך של מילאן בעידן אנצ'לוטי וזכה יחד איתו בליגת האלופות ב-2003 ו-2007, החל את קריירת האימון שלו כמאמן-שחקן בסיון השוויצרית. לאחר מכן עבד גם בפאלרמו, אופי כרתים, פיזה וכאמור מילאן, אותה לא הצליח להחזיר לליגת האלופות בשתי העונות מאז החליף את וינצ'נזו מונטלה בנובמבר 2017 ועד הפרידה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully