וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לורנצו אינסינייה נקנס ב-350 אלף יורו בעקבות המרד בנאפולי"

דה לורנטיס החליט לנהוג ביד קשה במארגני המרד וקיצץ להם 50 אחוז מהמשכורת החודשית. אלאן ספג קנס בגובה 200 אלף יורו

אוהדי נאפולי מוחים נגד השחקנים באימון/טוויטר

הנתק החמור בין נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, לשחקני הקבוצה מסתעפת, כך לפחות מדווחים היום (שלישי) באיטליה. על פי הדיווח, בעקבות המרד של השחקנים, החליט הנשיא לקנוס את מי שלדעתו היו מראשיו - לורנצו אינסינייה ואלאן, בחצי מהמשכורת החודשית שלהם. המשמעות היא ששחקן הכנף האיטלקי ייקנס בלא פחות מ-350 אלף יורו בעוד שהברזילאי יספוג קנס של 200 אלף יורו.

כזכור, הכול החל אחרי ששחקני נאפולי החליטו להחרים מחנה אימון שתוכנן בעקבות תיקו מאכזב של הקבוצה מול רד בול זלצבורג בליגת האלופות. דה לורנטיס ממש לא אהב זאת והודיע כי הוא מתכוון להעניש את מי שהיה מעורב ביד קשה, וכעת נראה שמבחינתו אינסינייה ואלאן היו אחראיים על ארגון המרד, על אף שעל פי דיווחים שונים היו מעורבים בו גם שחקנים נוספים, כמו קלידו קוליבאלי, דריס מרטנס וחוסה קאייחון.

נאפולי נמצאת בתקופה איומה גם בפן המקצועי, אחרי שלא הצליחה לרשום אפילו ניצחון אחד בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. הפעם האחרונה שבה התכולים ניצחו בליגה הייתה לפני שישה מחזורים, אי שם באמצע אוקטובר בעוד שבליגת האלופות מצבם טוב יותר כשהם ניצבים במקום השני עם 8 נקודות אחרי ליברפול ולפני זלצבורג, לה 4 נקודות בלבד.

אלאן שחקן נאפולי. רויטרס
גם הוא נקנס. אלאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully