וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו וניק בלקמן ימשיכו להיעדר

9.12.2019 / 12:28

השניים עדיין לא כשירים ולא יוכלו לקחת חלק במשחקים הקרובים. לקראת נס ציונה: התלבטות בנוגע למיכה, שלא נמצא בכושר טוב

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' יצטרך להסתדר גם במשחקים הקרובים בלי צ'יקו אופואדו וניק בלקמן שטרם חזרו להתאמן עם הקבוצה. אופואדו נפצע כבר לפני חודש במשחק מול הפועל חיפה ולמרות שבתחילה נראה היה כי לא מדובר במתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, השחקן עדיין לא יכול להתאמן ומסתפק רק באימוני ריצה קלים וטיפולים. ההערכה היא שהחלוץ לא יהיה כשיר למקבץ המשחקים הקרוב מול סקציה נס ציונה, בני יהודה והפועל כפר סבא כשבתווך תחכה גם הפועל אום אל פאחם בגביע המדינה. גם בלקמן שנפצע בצורה דומה במשחק נבחרת ברבדוס לפני למעלה משבועיים עדיין לא חזר להתאמן עם הקבוצה בצורה מלאה.

מי שאמור לקבל יותר דקות מעתה הוא אילון אלמוג שכבש שער בדרבי ופתח בהרכב במשחק האחרון מול מכבי נתניה עד שהוחלף על ידי אלירן עטר שבעצמו חוזר עכשיו לעניינים אחרי היעדרות ממושכת. במשחק הקרוב בשבת מול נס ציונה יחזרו להרכב המגנים אנדרה ג'ראלדש ואנריק סבוריט שלא שיחקו מול מכבי נתניה. התלבטות תהיה בנוגע לדור מיכה שלא נמצא בכושר טוב. מצד אחד רוצים בקבוצה להחזיר אותו למסלול הנכון דרך המשחקים. מצד שני, השחקן לא נמצא בשיאו כעת.

במועדון מקווים שמשחקי הבית הקרובים מול נס ציונה והפועל כפר סבא לא יהיו תחת גשמים כבדים מאחר שמדובר בשני משחקים שייפתחו בשעה 15.00 וזו הזדמנות לאוהדים שאין להם מנוי להגיע עם ילדיהם בשעה נוחה למשחק של הקבוצה ולמלא את שערים 4-5 שם אין למכבי תל אביב מנויים.

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב מול טים הויבאך וגם אלמוג כהן שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
אמור לקבל יותר דקות. אלמוג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully