וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לימי האליפות הזוהרים: הפועל באר שבע מתכוננת לחגיגה בטרנר

9.12.2019 / 12:00

על פי ההערכות, 14 אלף אוהדים יגיעו למשחק מול מכבי חיפה (20:15, ספורט 5). מרין חולה ועדיין לא ברור אם יהיה בסגל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לניצחון של הפועל באר שבע על הפועל כפר סבא

אחרי שבמרבית משחקי הבית שלה העונה נכחו באצטדיון טרנר כ-11,500 אוהדים בממוצע, בהפועל באר שבע מעריכים היום (שני) כי האצטדיון הביתי יהיה מלא כמו בימי האליפות היפים וזאת בגלל הגעת מכבי חיפה והניצחון של הפועל באר שבע בחוץ על הפועל כפר סבא במחזור הקודם, שהפיח שוב תקוות בקרב האוהדים שהעונה הזו לא גמורה. אוהדי מכבי חיפה רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו ליציע האורחים ובבאר שבע החליטו למכור כרטיסים ליציע הסמוך רק לאוהדי הפועל באר שבע מוכרים שמתקשרים למועדון ומזדהים כאוהדי הקבוצה.

במועדון הסבירו שהם החליטו לא לפתוח את המכירה ליציע הסמוך לכלל האוהדים מחשש שאוהדי מכבי חיפה ירכשו כרטיסים גם לשם ואז יווצר מצב של עירוב בין הקהלים וחשש להפרות סדר באותו היציע. כך או אחרת, נראה כי קרוב ל-14 אלף צופים יהיו באצטדיון. כזכור את המשחק הביתי האחרון מול בני יהודה סיימה הקבוצה תחת מטר צורם של קריאות בוז וגידופים ואוהדים אפילו חיכו לשחקנים ולמאמן ברק בכר מחוץ לאצטדיון. במועדון מאמינים שהפעם תהיה אווירה אחרת לגמרי בטרנר ושהקהל המקומי ידחף את השחקנים להשיג תוצאה טובה.

רק בשעות הקרובות יחליטו במועדון אם להכליל את ג'ימי מרין בסגל. הקשר הקוסטה ריקני שהיה אמור לפתוח על קו שמאל במערך של שלושה בלמים, חלה ודיווח כי חום גופו עלה ל-40 מעלות. הבוקר הוא חש טוב יותר אבל רק בהמשך יוחלט אם הוא יתלבש בכלל. בכר שתיכנן לפתוח עם שלושה בלמים כפי שעשה במשחק האחרון, מתלבט עדיין לגבי המערך שלו והשחקנים ידעו זאת רק בערב. במשחק יצפה החלוץ החדש פאוליניו שנחת ביום חמישי האחרון ויוכל להצטרף רשמית רק בעוד כחודש כשייפתח חלון ההעברות של אמצע העונה.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יגיעו בהמוניהם. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
ידגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully