וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיזהר במה שאתה מבקש: סגירת המעגל העגומה של אנז' פרדי פלומן

9.12.2019 / 8:59

הצרפתי אומנם כבש, אבל חוסר האחריות שלו הוא סממן לצורה בה בית"ר מאבדת נקודות השנה, כולל הפנדל שהוא מתעקש לבעוט כבר חודשיים. חוגג יחליט לגבי רכש בינואר רק לאחר המשחק מול באר שבע, ומה עם שועה?

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- אכזבה בבית"ר מהתיקו הדרמטי באשדוד
- הפנדל של פלומן סגר עבורו מעגל עגום
- טל בן חיים: "הגבנו טוב לספיגה המוקדמת"

seperator

1. לאחר התיקו מול מ.ס אשדוד (2:2), בבית"ר ירושלים היו שתי שאלות בולטות עליהן נשאל רוני לוי בסיום. הראשונה היא מדוע שלום אדרי לא נכנס קודם לכן, והשנייה היא האם העובדה שתמיר עדי לא נכלל בסגל נבעה מהחלטה מקצועית. אבל עם כל הכבוד לשניים שהגיעו הקיץ מטירה ומקטמון, היו מספיק שחקנים מנוסים בסגל הקבוצה כדי להוציא שלוש נקודות ממשחק כזה, אלא שזה לא קורה מחפשים את ההסבר בכל פינה אפשרית.

עוד בוואלה!

בית"ר סיימה ב-2:2 בחוץ מול מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
הפנדל הוא רק קוריוז. אנז' פרדי פלומן אחרי ההחמצה/לירון מולדובן

2. אנז' פרדי פלומן קיבל מחמאות מהצוות המקצועי אחרי שני המשחקים האחרונים, ובאופן כללי על חזרה חיובית יותר מהפגרה. אתמול הוא איבד את הכדור שהוביל לשער הראשון, כאילו נפגע פיזית בהתרוממות לכדור גובה בדרך לשער השני (וקם מהר מאוד) ולמרות השער שהבקיע, הוא לא בדיוק הגיע למשחק הזה. וכמה סמלי שהוא זה שהחמיץ את הפנדל. לפני חודשיים, כשעבר לשלב הזיג-זג ברמת ההשקעה שלו באימונים, הוא סימן רגע אחד שמאוד איכזב אותו - כשלא נתנו לו לבעוט פנדל במצב של 4:0 מול מכבי תל אביב, והוא נאלץ לראות את שלומי אזולאי בועט ומחמיץ.

פלומן התלונן אז שהוא כמעט לא החטיא פנדל מגיל צעיר, סוכנו הצרפתי הלהיט את האווירה, דחף אותו למצב של מיני שביתה איטלקית והוביל למצב שהוא כלל לא היה בסגל. אתמול הוא סוף סוף קיבל את התיקון שרצה וניגש לבעוט את הפנדל. איך זה נגמר כולם יודעים - ואיך אומר הסיני, היזהר במה שאתה מבקש...

אבל הפנדל הוא רק קוריוז. פלומן נמצא ברמת שכר של כאלה שצריכים לקחת על עצמם לפני כולם, והאחריות שלו היא שעלתה לבית"ר בשתי נקודות אתמול, ובעוד כמה נקודות לאורך העונה. כמו פלומן, אפשר למנות עוד כמה שחקנים שהיו יכולים לקחת על עצמם יותר, הרבה לפני שמתחילים לדבר על תמיר עדי ושלום אדרי.

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
"יצרנו מספיק מצבים במחצית הראשונה כדי להיות ביתרון של 2-3 שערים". טל בן חיים/לירון מולדובן

3. בבית"ר בהחלט יצאו מאוכזבים מהתיקו אתמול, אך מנגד גם היו מעודדים מהוצאת שבע נקודות משלושה משחקים שבוע ומהעובדה שנחלצו מהפסד אתמול. טל בן חיים ודיוגו ורדאסקה התייצבו כבלמים במשחקים האחרונים, אך אתמול לא היו במיטבם ולהגנה היה חלק משמעותי בספיגת השערים. כאשר בכמה מקרים שגיב יחזקאל הביך את הבלם הוותיק שאמר בסיום: "כשאתה מקבל גול אחרי 35 שניות זה לא קל אבל הגבנו די טוב, יצרנו מספיק מצבים במחצית הראשונה כדי להיות ביתרון של 2-3 שערים אבל לא הצלחנו לעשות את זה. המשחק מול באר שבע הוא משמעותי בלי קשר לתוצאה היום, נצטרך ללמוד מהטעויות ולבוא מוכנים למשחק הבא".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
חוגג לא פוסל רכישה שלו. ירדן שועה/טל לוי

4. אופיר קריאף חוזר לאט לאט לעניינים, וייתכן שיפתח בקישור כבר במשחק בטרנר ביום שני. במקרה כזה גדי קינדה עשוי להיות מוסט לכנף. בנוגע לאופציית צירופו של ירדן שועה, משה חוגג לא פוסל רכישה של אף שחקן צעיר עם פוטנציאל, אפילו ניתן לומר שהיה מעדיף לקנות שחקן כזה ולא שחקן חופשי כמו אלירן עטר או חנן ממן, יחד עם זאת האופציה תהפוך לריאלית רק אם המחיר יהיה אטרקטיבי, ובבית"ר מעריכים שיעקב שחר לא יוותר עליו. חוגג עדיין לא נתן אישור לצירוף שחקן נוסף בינואר והחלטה סופית תתקבל רק אחרי המשחק מול באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully