וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "במחצית השנייה איבדנו סבלנות ונתנו לאשדוד להביך אותנו"

8.12.2019 / 22:26

מאמן בית"ר ירושלים לא אהב את 45 הדקות האחרונות ב-2:2 והחמיא לשלום אדרי המחליף: "תרם הרבה". משה אוחיון: "היה לנו סיבוב די טוב"

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: ניר חן

דרמה גדולה נרשמה בליגת העל הערב (ראשון), כשבית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-2:2 בעיר הנמל. על כן, יסיימו הצהובים-שחורים את הסיבוב הראשון בליגת העל במקום הרביעי, מרחק 10 נקודות ממכבי תל אביב. דין דוד כבש אחרי 35 שניות בלבד, אנז' פרדי פלומן החמיץ פנדל (29) ותיקן עם שער שוויון (42), שגיב יחזקאל החזיר את היתרון למארחת (60), אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לליוואי גרסיה, עם השוויון הדרמטי (89). הקבוצה מעיר הנמל, שפספסה ניצחון על מכבי חיפה במחזור הקודם, שוב בועטת בדלי והופכת ניצחון יוקרתי לתיקו מלווה בתחושת החמצה.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים עם משה אוחיון עוזר מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
רוני לוי ומשה אוחיון שמחו להיפגש/לירון מולדובן

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר: "תמיד אנחנו שואפים לנצח. המשחק כבר ברח לנו וחזרנו פעמיים. צריך לציין את השחקנים לטובה אחרי שחזרו פעמיים. בתוספת הזמן היינו מאוד קרובים לעשות את המהפך. חבל, אבל מסתכלים קדימה. אני מצפה ליותר. היו דברים שאהבתי והיו שפחות. בחצי השני איבדנו את הסבלנות ונתנו לאשדוד להביך אותנו בהתקפות מעבר". לסיכום הסיבוב אמר המאמן: "נכנסנו לליגה בצורה לא טובה. להגיע למצב שאנחנו עכשיו מגיעות מחמאות לקבוצה. נקווה להמשיך את המגמה בסיבוב הבא". על שלום אדרי: "אולי היה צריך להכניס אותו לפני כן. הוא תרם הרבה, נקווה שהוא ימשיך ככה".

עוזר מאמן מ.ס. אשדוד משה אוחיון, ששוב עמד על הקווים בגלל מחלתו של רוני אוואט שישב בצד, אמר: "היינו מקום שני-שלישי אם כדורגל היה משוחק 85 דקות. חבל, פעם שנייה בארבעה ימים. במחצית הראשונה אמנם הובלנו אבל סבלנו בספסל, בשנייה כולם נהנו מכדורגל וככה צריך לראות את אשדוד. היה צריך להיות 1:3 והיינו גומרים עניין, אבל זה הכדורגל. אני מאוכזב משתי תוצאות תיקו, אבל היה כדורגל די טוב במחצית השנייה. היה לנו סיבוב די טוב, בהתחלה ציפו שניקח יותר נקודות. היתה ירידה באמצע אבל עכשיו חזרנו להיראות קבוצה שעומדת טוב, קבוצה חזקה וטובה".

שלום אדרי שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
זכה להרבה מחמאות מרוני לוי. אדרי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully