וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי מתגונן: "ההרחקה שינתה הכל, כרטיס צהוב היה מספיק"

מאמן יובנטוס לא אהב את התערבות ה-VAR בהרחקה של קואדרדו. לאציו הצטרפה למאבק האליפות: "אנחנו צריכים להיות שאפתניים"

עריכת וידאו: ניר חן

אינטר אמנם נפרדה מרומא ב-0:0 ביתי ביום שישי בערב, אבל יובנטוס לא ידעה לקחת. אלופת איטליה בשמונה השנים האחרונות הפסידה אמש (שבת) 3:1 ללאציו, נותרה במקום השני ומפגרת בשתי נקודות אחרי האקס אנטוניו קונטה. זה אמנם היה רק ההפסד הראשון של יובה בליגה, אבל היא נראית פגיעה וה"סכנה" שהסקודטו לא יגיע לטורינו השנה, נראית אפשרית בהחלט.

כריסטיאנו רונאלדו אמנם העלה את יובנטוס ל-0:1 באולימפיקו, אבל לאציו השוותה ובמצב של 1:1, חואן קואדרדו ספג כרטיס צהוב ששונה על ידי השופט לאדום בעקבות התערבות של VAR. הגברת הזקנה שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-69 וספגה פעמיים.

"המשחק היה מאוזן, אבל הכרטיס האדום שינה הכל", אמר מאוריציו סארי בסיום, "הפסדנו, אבל ראיתי הערב הרבה נקודות חיוביות. אני לא מסכים שקואדרדו ביצע עבירה במצב ודאי של שער, הכרטיס הצהוב שנשלך לעברו היה הוגן והשינוי לכרטיס אדום היה מחמיר מדי".

ללאציו המלהיבה זה היה ניצחון ליגה שביעי רצוף והיא מפגרת אחרי יובנטוס בשלוש נקודות ואחרי אינטר בחמש. "הסקודטו? גם לאציו במירוץ, לא רק אנחנו ואינטר", הבהיר סארי. המאמן המנצח, סימונה אינזאגי, אמר על ההצטרפות של קבוצתו למאבק האליפות: "אנחנו בפורמה נהדרת ואנחנו צריכים להיות שאפתניים".

מאמן יובנטוס, מאוריציו סארי. רויטרס
הפסד ליגה ראשון העונה. סארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully