וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 2:4 את כפר קאסם, בכורה לערן לוי באום אל פאחם

חוגי היה נהדר עם שער ושני בישולים והמלאבסים הגדילו את הפער מהמקום ה-3 ל-9 אחרי 0:0 של קטמון. 35 דקות לערן לוי ב-0:0 של קבוצתו

דור חוגי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
פרגן לחברים, ניהל את ההתקפות, כבש. תצוגה נהדרת של חוגי/קובי אליהו

הליגה הלאומית שבה הערב (שישי) עם חמישה משחקים. מכבי פתח תקוה נהנתה מתצוגה נהדרת של דור חוגי, שכבש ובישל פעמיים ב-2:4 מול מ.ס. כפר קאסם. הפועל קטמון והפועל אום אל פאחם איבדו שתי נקודות בבית עם 0:0: קטמון מול עכו ואום אל פאחם מול הפועל נוף הגליל. אחי נצרת והפועל פתח תקוה סיימו ב-1:1 ב"דרבי המאכזבות" ובני לוד שוב הפסידה, הפעם 2:1 בבית לבית"ר תל אביב בת ים, למרות שנהנתה משער עצמי מוזר מאוד של תומר מכלוף.

סהר בראון שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
קטמון עם 0:0 מאכזב. סהר בראון/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם 2:4

הקבוצה של גיא לוזון עם ניצחון 11 ב-14 משחקים, במה שנראה כמו דרכה הבטוחה בחזרה אל ליגת העל. מכבי פתח תקוה שיפרה את מאזנה ל-36 נקודות ובעקבות המעידה של קטמון, הפער שלה מהמקום השלישי עומד כבר על תשע נקודות.

המלאבסים עלו ליתרון עם כדור חופשי של גיא חדידה עם רגל שמאל מצד ימין ותגובה מאוחרת ואיטית מאוד של שוער כפר קאסם בדקה ה-27. המארחת כבשה את השני בדקה ה-61 כשדור חוגי קיבל מלידור כהן ובעט עם רגל ימין יפה לפינה הקרובה את ה-0:2. כפר קאסם צימקה כעבור דקה עם בעיטה של ירדן כהן מול שער ריק אחרי יציאה רעה מאוד של שוער מכבי פתח תקוה יוסי גינזבורג וזה 1:2. הקבוצה של גיא לוזון ממש לא התרגשה וכבשה את השלישי בדקה ה-66 כשחוגי פרגן נהדר ללידור כהן, שבעט בנגיעה מימין לחיבורים הריחוקים וזה 1:3. כפר קאסם צימקה שוב בדקה ה-79 משער של אחמד דראוושה המחליף, שניצל טעות בהגנה המקומית אחרי הגבהה של סמאח מרעב וזה 2:3. חוגי הנהדר היה אחראי גם על השער הרביעי בדקה ה-84 כשפרגן נהדר לליאל עבאדה, שבעט ממצב נוח מאוד פנימה את ה-2:4.

עוד בוואלה! ספורט

לאומית: ערן לוי לא שותף, הפועל אום אל פאחם ניצחה

לכתבה המלאה
ואיל מריסאת שחקן בני לוד. דני מרון
עוד הפסד. ואיל מריסאת מבני לוד תופס את הראש/דני מרון

הפועל קטמון - הפועל עכו 0:0

אחרי שהפסידה במחזור הקודם לכפר קאסם, הקבוצה הירושלמית מעדה בבית מול הפועל עכו ואיבדה שתי נקודות יקרות מאוד במאבק שלה מול הפועל ראשון לציון על עלייה לליגת העל. קטמון נותרה שלישי עם 27 נקודות, אבל ראשון לציון תוכל להגדיל את הפער ממנה לשלוש נקודות אם תנצח ביום שני.

עמיר נוסבאום מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
הפועל פתח תקוה לא הצליחה לשמור על היתרון. עמיר נוסבאום/דני מרון

בני לוד - בית"ר תל אביב/בת ים 2:1

בית"ר תל אביב בת ים כבשה שני שערים די דומים במחצית הראשונה. בדקה ה-12 איהאב אל עביד קיבל כדור ארוך, עבר את השוער ובעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-34 אמיר ברקוביץ' קיבל מאדוארדו גררו כדור עומק, גם הוא עבר את השוער וקבע 0:2. בני לוד צימקה בזכות שער מגוחך לחלוטין בדקה ה-56 כשתומר מכלוף החזיר את הכדור אל השוער דניאל פרץ מ-30 מטר קו אלכסוני, אבל זה עבר את השוער והלך פנימה. מוזר מאוד ו-1:2.

עלי חטיב שחקן מכבי אחי נצרת לפני עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לפחות עצרו רצף של ארבעה הפסדים. עלי חטיב/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 1:1

שתיים מהקבוצות המאכזבות של הליגה הלאומית נפרדו ללא הכרעה. עוז פרץ הוכשל ברחבה בדקה ה-61 אחרי שהופל מאחור. עומר בוארון בעט את הפנדל מדויק פנימה וקבע 0:1 לאורחת. אחי נצרת איזנה בדקה ה-86 אחרי שיובל שבתאי הכניס כדור עומק לאלון בוזורגי, שבעט לא הכי טוב, אבל השוער המחליף עדי נסה לא הצליח למנוע מזה ללכת פנימה וזה 1:1. אחי נצרת יכולה להתנחם בכך שעצרה רצף של ארבעה הפסדים.

ערן לוי שחקן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
מסר כדור גדול לדובב גבאי, אבל זה לא הספיק. ערן לוי/לילך וייס רוזנברג

הפועל אום אל פאחם - הפועל נוף הגליל 0:0

ערן לוי נכנס לבכורה בקבוצתו החדשה בדקה ה-55 והלהיב את הקהל הגדול של המארחת. בדקה ה-81 המארחת כמעט כבשה אחרי שכדור מלא רגש של ערן לוי מצא את דובב גבאי לבד מול השוער, אבל החלוץ בעט לא מספיק טוב ושגיא מלול בלם אותו לקרן. בסופו של דבר אום אל פאחם בלי ניצחון והיא עלולה להיות במרחק שש נקודות מהפועל ראשון לציון אם זו תנצח בשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully