וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ערן לוי לא שותף, הפועל אום אל פאחם ניצחה

הקשר ההתקפי ראה את קבוצתו החדשה גוברת 0:1 על הפועל עכו. הפועל ראשון לציון סיימה ב-1:1 מול רמת השרון, ניצחון לסכנין

מנהלת הליגה

בווידאו: סרטון מנהלת הליגות להעלאת המודעות בנושא המלחמה באיידס

המחזור ה-13 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל אום אל פאחם, עם ערן לוי על הספסל בלבד, ניצחה 0:1 את הפועל עכו בחוץ, הפועל ראשון לציון לא הצליחה לנצח בבית את הפועל רמת השרון וסיימה איתה ב-1:1 ובני סכנין ניצחה 2:3 את הפועל עפולה אחרי שכבר הובילה 0:3.

עומרי לוזון שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
ההגנה הראשונית בתצוגה לא מרשימה. עומרי לוזון/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 1:1

הכתומים לא הצליחו לנצל את המעידה של הפועל קטמון ביום שישי והצליחו לחזור מפיגור כדי להשיג נקודה במשחק שהיה יכול להיגמר רע יותר מבחינתם לאור יכולת הגנתית ירודה מאוד. בן ריירכט העלה את רמת השרון ליתרון עם בעיטה יפה מקצה הרחבה אחרי הרחקה רעה של הגנת ראשון לציון בדקה ה-30. ראשון לציון הצליחה לאזן בדקה ה-76 עם בעיטה של איתמר שבירו מקרוב וזה 1:1.

ערן לוי שחקן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
בילה על הספסל. ערן לוי/לילך וייס רוזנברג

הפועל עכו - הפועל אום אל פאחם

ערן לוי היה בסגל של האורחת - שהרגישה כמו בבית עם מאות אוהדים שלה - ולא שותף. למרות זאת שער אחד של רותם חטואל בדקה ה-44 הספיק לקבוצה של ניר ברקוביץ' כדי להנחיל לעכו הפסד ביתי ראשון העונה.

מהראן ראדי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מהראן ראדי וחבריו כמעט שמטו יתרון 0:3/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין - הפועל עפולה

אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון וטלטלה בדמות שחרור של שחקן ותיק וסמל כמו חאלד חלאיילה, הדבר היחיד שאתה רוצה זה לחזור לנצח. ולצורך המשימה הזו הכי טוב זה לקבל משחק ביתי מול הפועל עפולה החלשה. אפילו זה הלך קשה לבני סכנין בסופו של דבר. המארחת כבשה את הראשון בדקה התשיעית. מוטי מלכה הגיע ראשון לכדור חוזר ובעט נהדר עם רגל שמאל לפינה כדי לקבוע 0:1. סארי פלאח הכפיל בנגיחה מדויקת בדקה ה-18. בדקה ה-40 קיבל מלכה הזדמנות לכבוש את השלישי של קבוצתו מהנקודה הלבנה, אבל דלה איינוגבה הציל את הבעיטה. סכנין בכל זאת כבשה את השלישי שלה בדקה ה-72 כשהכובש היה מוחמד סייד אחמד. עפולה לא נשברה והצליחה לצמק ל-3:1 עם שער של נתנאל גולדמן בדקה ה-84 ול-3:2 משער של יובל שאווט בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully