וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: אדן הזאר יחמיץ את הקלאסיקו, גארת' בייל "לא נלהב"

הבלגי שנפצע נגד פ.ס.ז' לא יחלים עד ה-18 בדצמבר, גם מרסלו בספק. סוכנו של הוולשי: "כל עוד ריאל רוצה אותו, אין לו מה לעשות"

עריכת וידאו: ניר חן

אדן הזאר יחמיץ את הקלאסיקו ב-18 בדצמבר ומרסלו בספק. הקלאסיקו שהיה אמור להתקיים ב-26 באוקטובר, נדחה בקרוב לחודשיים בגלל הפגנות שנערכו בברצלונה. הוא ייערך ביום רביעי בעוד 13 ימים בקאמפ נואו.

ריאל מדריד הודיעה שהבלגי שנפצע בקרסול במשחק ליגת האלופות נגד פריס סן ז'רמן בליגת האלופות, לא יחלים בזמן. בתקשורת הספרדית מעריכים את ההיעדרות שלו בלפחות שבועיים, אבל גם ציינו שייתכן שהוא לא יחזור עד 2020. אם הוא אכן ייעדר רק שבועיים, הוא יחמיץ גם את המפגשים עם אספניול, קלאב ברוז' ו-ולנסיה. מרסלו סובל ממתיחה בשוק, אבל עשוי להחלים בזמן. הזאר שהגיע בקיץ מצ'לסי, התחיל את העונה בגמגום, נעדר מכמה משחקים בגלל מתיחה וגם אחרי שחזר, לא הבריק. בשבועות האחרונים הוא נכנס לקצב ונראה יותר דומיננטי. מלבד המשחק נגד ברצלונה, הוא יפספס גם את המפגשים עם אספניול, קלאב ברוז' ו-ולנסיה.

מי שיהיה כשיר למשחק אבל כבר חושב על היעד הבא הוא גארת' בייל. "הוא לא נלהב", הודה היום סוכנו, ג'ונתן בארנט, אך הוסיף: "כרגע זה לא ודאי שהוא יעזוב. אם ההזדמנות הנכונה תגיע והוא ירצה בה, נדבר עם ריאל מדריד ונראה. כל עוד הוא נשאר, הוא ייתן 100 אחוז. הוא מעולם לא ביקש לעזוב, יש לו חוזה וכל עוד ריאל מדריד רוצה אותו, אין לו הרבה מה לעשות בנידון. אף אחד בחדר ההלבשה לא מבקר אותו - להיפך, כולם רוצים בהצלחתו".

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. AP
יחכה לקלאסיקו הראשון שלו עוד הרבה זמן. הזאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully