וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר פוטר, הפועל חולון פנתה לאיליאס זורוס

5.12.2019 / 10:51

מפוטר ראשון העונה בליגת העל: המאמן שילם על ההפסדים האחרונים: "עשיתי כל שיכולתי". היווני של נבחרת גאורגיה, שפוטר במפתיע מפריסטרי בשבוע שעבר, עשוי להחליפו

עריכה: ניר חן

הפועל חולון הפכה בשנים האחרונות לקבוצה היציבה ביותר בישראל בכל הנוגע לזהות המאמן, כשדן שמיר החזיק בהגה לאורך כמעט ארבע עונות רצופות. אלא שהבוקר (חמישי) היא הפכה לקבוצה הראשונה שמפטרת העונה מאמן בליגת העל - כשנפרדה משרון דרוקר.

לאחר פיטוריו אמר דרוקר: "אני מבקש להודות להפועל חולון ולאנשים שם, עשיתי כל שביכולתי להעמיד קבוצה טובה, לדעתי אחרי השינויים שעשינו ועם הבאת דלגאדו והחלמתו של יוגב יש קבוצה מעולה שתצליח ורציתי להיות איתה. בהצלחה לכולם".

מחליפו של המאמן הישראלי עשוי להיות איליאס זורוס. לוואלה! ספורט נודע מפי מקורות ביוון כי הסגולים יצרו בימים האחרונים קשר עם המאמן היווני והציעו לו להגיע ארצה. וגיששו זורוס, מאמנה של נבחרת גאורגיה, היה מועמד לחולון כבר בקיץ, ובשבוע שעבר הפך פנוי לאחר שפוטר במפתיע מפריסטרי, המדורגת במקום השני בליגה היוונית אחרי פנאתינייקוס.

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הראשון שפוטר העונה. שרון דרוקר/ברני ארדוב

זורוס (53) החל את קריירת האימון שלו לפני 33 שנים, ועבד בין היתר כמאמן ראשי באולימפיאקוס, ז'לגיריס קובנה, אנאדולו אפס, בודוצ'נוסט, אריס סלוניקי, פאנליניוס ונבחרת יוון. לפני שנתיים הוא היה מועמד גם להפועל ירושלים, שהעדיפה לבסוף על פניו את פוטיס קציקאריס.

דרוקר הגיע בקיץ לחולון אחרי שהצעיד את הפועל אילת לעונה מוצלחת, שהסתיימה כנגד כל הסיכויים בהופעה בפיינל פור. אלא שהשידוך לא צלח: חלק מהקהל דרש ממנו להתפטר בעקבות ההדחה בידי עירוני נהריה בגביע המדינה, והקבוצה סיימה השבוע את הסיבוב הראשון בליגת האלופות במאזן שלילי של 4:3 לאחר שהפסידה במשחק דרמטי בפוניבז'.

עד שימנו מאמן קבוע, מצפה לחולונים שבוע קשה, כשיתארחו ביום ראשון אצל מכבי תל אביב וביום רביעי אצל טורק טלקום אנקרה.

עוד בוואלה!

כבר בתבוסה הביתית לנהריה נסללה דרכו של דרוקר החוצה

לכתבה המלאה
אליאס זורוס. GettyImages
פוטר במפתיע בשבוע שעבר. איליאס זורוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully