וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומרי כספי לא יתלבש מול באיירן מינכן

5.12.2019 / 19:18

הצהובים הודיעו כי הפורוורד שכבר חזר לשחק מול עירוני נהריה באמצע השבוע לא כשיר ב-100 אחוז. בלאק ייכלל בסגל (21:05, ספורט 5)

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

מכבי תל אביב תארח הערב את באיירן מינכן (חמישי, 21:05, ספורט 5) במחזור ה-12 של עונת היורוליג ותנסה לעלות למאזן 4:8. החדשות הגדולות אצל הצהובים התקבלו כשעתיים לפני כדור הביניים, כשהאלופה הישראלית הודיעה כי עומרי כספי לא נכלל בסגל. הכוכב כבר שב לשחק השבוע, כשקיבל דקות מול עירוני נהריה, אולם כעת החליטו במועדון שלא לסכנו משום שאינו כשיר ב-100 אחוז. טאריק בלאק, שהיה בספק גם כן, דווקא נכלל בסגל.

הכוכב הגדול של באיירן הוא כמובן הסנטר גרג מונרו, ששיחק 9 שנים ב-NBA והעמיד בליגת הכדורסל הטובה בעולם ממוצעים של 13.2 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק וביורוליג מחזיק בממוצעים של 1.31 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. אות'לו האנטר אמר: "אנחנו גאים במשחק ההגנה שלנו. אנחנו משחקים מול שחקן שיודע לשחק בפוסט, אבל ננסה להרחיק אותו ונתמודד איתו משם. נשתמש במהירות שלנו, ראינו חלק מהמהלכים ההגנתיים, ננסה לגרום להם לרוץ יותר".

באיירן מינכן מחזיקה במאזן 7:4 ועדיין לא ניצחה העונה בחוץ. ניהאד ג'דוביץ' הצטרף השבוע לרשימת הפצועים שכוללת גם את טי ג'יי בריי וג'וש הואסטיס, אבל האנטר אמר: "כל קבוצה ביורוליג יכולה להתמודד עם אחת אחת, מהאחרונה ועד הראשונה. אז נכון שבאיירן לא ניצחה העונה עדיין בחוץ, אבל היא עדיין קבוצה טובה".

הגארד טיילר דורסי שקיבל מחמאות מספרופולוס אחרי הניצחון על עירוני נהריה, אמר: "זה אף פעם לא קל. הם ינסו להשיג את ניצחון החוץ הראשון שלהם, אבל אנחנו נצטרך להמשיך בעבודה הטובה שלנו כאן. אנחנו רק חודשיים בתוך העונה, יש לנו עדיין לאן ללכת, צריכים להתקדם בכל יום. אנחנו בכושר טוב, אבל עדיין יכולים להשתפר".

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שוב בחוץ. כספי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully