וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול שברה שיא מועדון, קלופ התמוגג: "זה היה סופר כדורגל"

המוליכה רשמה בדרבי משחק 32 רצוף בליגה ללא הפסד, קלופ חגג ניצחון 100 בפרמיירליג: "לא זוכר אף ניצחון שבו לא הגיע לנו לנצח"

עריכת וידאו: ניר חן

מי יעצור את ליברפול? כנראה שאף אחד. אלופת אירופה המשיכה אמש (רביעי) את הדהירה שלה לאליפות מזהירה עם 2:5 מוחץ וענק בדרבי על אברטון האומללה שחטפה רביעייה כבר במחצית הראשונה. יורגן קלופ, שהשיג את ניצחונו ה-100 בפרמייר ליג ב-159 משחקים בלבד, שמר על מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו שנותרו על הספסל, אבל דיבוק אוריגי (צמד) וג'רדאן שאקירי המחליפים שלהם כבשו כבר במחצית הראשונה. סאדיו מאנה הוסיף את הרביעי על סף ההפסקה וג'ורג'יניו ויינאלדום חתם בדקה ה-90.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
מכונה. קלופ/רויטרס

יורגן קלופ המאמן המאושר אמר בסיום: "כל הגולים היו מדהימים, המסירות היו סנסציוניות. זה היה סופר כדורגל. אהבתי את זה מאוד. היינו צריכים רגליים טריות ואני הייתי צריך להראות כבוד כלפי כל השחקנים בסגל שלי. הם הוכיחו שהם ראויים לזה. זה היה מדהים לראות את אוריגי ואת שאקירי. המסירה של מאנה היתה מדהימה. מדי פעם הראינו קצת חלודה בהגנה אבל זה קורה. זה היה המשחק הראשון בסדרה קשה של משחקים".

על השיא שליברפול שברה עם משחק 32 ברציפות ללא הפסד: "הייתי שמח אם המספר הזה היה בעונה אחת. זה מספר נחמד, אבל לא ממש מעניין. אני לא יכול לזכור משחק אחד ב-100 (שהוא ניצח) שבו לא היינו צריכים לנצח. זה מרגיש כאילו אנחנו צריכים לנצח בכל משחק".

דיבוק אוריגי שכיכב עם צמד יפהפה אמר בסיום: "אנחנו פשוט נהנים מכדורגל, אנחנו אוהבים לשחק עבור ליברפול. המאמן מראה לי שהוא סומך עליי ואני מנסה לגמול לו על המגרש. זה היה משחק חשוב, משחק מיוחד. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה נהדרת ושאנחנו חייבים להיות במיטבנו. כל שחקן חשוב פה".

וירגיל ואן דייק, סגנו של מסי שזכה בכדור הזהב, אמר: "זה היה ניצחון טוב מאוד. היינו מאוד מסוכנים, הגיע לנו לנצח. השחקנים שקיבלו את חולצת ההרכב היו פנטסטיים, היה כיף לראות את זה. נצטרך את כולם כי זו עונה ארוכה. נצטרך להשתמש בכולם וכולם התעלו. דיבוק אוריגי היה פנטסטי. שיא המועדון זה נהדר, אבל לא זכינו בכלום עדיין. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

מרקו סילבה מאמן אברטון אמר: "אנחנו לא יכולים לספוג גולים באופן שבו ספגנו. ידענו הכול עליהם לפני המשחק ואיך הם אוהבים לשחק אם זה עם אוריגי, סלאח או פירמינו. אבל עשינו טעויות. הגול השני שספגנו יצר לנו הרבה בעיות". על מעמדו המעורער: "אני לא הבנאדם הנכון לענות על זה, זו שאלה לאנשים אחרים. אנחנו עושים טעויות שמלחיצות אותנו מאוד בגלל המיקום בטבלה".

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את טוטנהאם וז'וזה מוריניו 1:2

לכתבה המלאה
וירג'יל ואן דייק ושחקני ליברפול חוגגים ניצחון. GettyImages
מחצית מדהימה. ליברפול/GettyImages

* ליברפול קבעה שיא מועדון חדש של 32 משחקי ליגה ללא הפסד (27 ניצחונות). השיא הקודם היה 31 משחקים, בין מאי 1987 למרץ 1988 (23 ניצחונות ושמונה תוצאות תיקו).

* אברטון מתחת לקו האדום (אחרי 15 מחזורים לפחות) לראשונה מאז אפריל 1999.

* אברטון גם ספגה חמישייה ראשונה מליברפול לראשונה מאז נובמבר 1982, אז הפסידה 5:0 עם הווארד קנדל על הקווים מול האדומים של בוב פייזלי.

* זה היה בסך הכול הדרבי השלישי בהיסטוריה שמייצר יותר משישה שערים, אחרי ה-2:5 של אברטון ב-1904 וה-4:7 של ליברפול ב-1933.

טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן ליברפול מול ג'רי מינה שחקן אברטון. רויטרס
העיר אדומה. ליברפול/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully