וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את ברנלי ושבה למקום השני

האלופה חזרה להציג יכולת טובה, גבריאל ז'סוס כיכב עם צמד, רודרי ומחרז הוסיפו, הפער מליברפול צומק ל-8 נקודות. קריסטל פאלאס חמישית אחרי 0:1 על בורנמות'

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בכדור הזהב

המחזור ה-15 בפרמיירליג יצא הערב (שלישי) לדרך, כשמנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את ברנלי ושבה למקום השני, לפחות באופן זמני, מרחק שמונה נקודות מליברפול שבפסגה. לאחר ניצחון אחד בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות חזרה הקבוצה של פפ גווארדיולה להציג יכולת טובה, וכעת תוכל להתכונן בראש שקט לדרבי מול מנצ'סטר יונייטד בשבת.

גבריאל ז'סוס היה גיבור המשחק, כשקיבל בדקה ה-24 מסירה מדויד סילבה ועם בעיטה אלכסונית מופלאה הישר לחיבורים קבע 0:1. בדקה ה-50 השלים צמד, והפעם היה זה ברנרדו סילבה שבישל לו, עם הגבהה אותה המשיך הברזילאי מהאוויר ופנימה כדי לחגוג שער חוץ שמיני העונה. רודרי הצטרף לחגיגה בדקה ה-68 כשהגיע ראשון לריבאונד מההגנה ומ-18 מטר הפציץ לרשת העליונה, וריאד מחרז חתם עם בעיטה שטוחה בדקה ה-87. רובי בריידי הצליח לצמק דקה לאחר מכן, והתכולים שוב לא הצליחו לשמור על רשת נקייה.

שחקן מנצ'סטר סיטי גבריאל ז'סוס. רויטרס
הולך לו בחוץ. ז'סוס/רויטרס

עוד קודם לכן הראתה קריסטל פאלאס כמה טובה וקשוחה היא העונה, כשניצחה 0:1 את בורנמות' אף ששיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-19, אז הורחק ממאדו סאקו. הקבוצה המרעננת של רוי הודג'סון בכל זאת התגוננה כראוי, ובדקה ה-76 קיבלה שער ניצחון מרגלי ג'פרי שלופ המחליף, שפרץ יפה וקבע את תוצאת המשחק. פאלאס כבר במקום החמישי, מרחק חמש נקודות בלבד מהטופ 4.

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים. רויטרס
קבוצה מיוחדת. פאלאס חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully