וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה לראשות הטבלה לאחר 2:4 על פרייבורג

בריל אמבולו כבש צמד (46 ו-71), בישל (51) והחמיץ פנדל (49) בניצחון המשכנע של הסייחים על פרייבורג שמציינים את פתיחת העונה הטובה ביותר של המועדון מאז 1976/77

יוטיוב

שני משחקים נוספים התקיימו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-13 בליגה הגרמנית. בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה לראשות הטבלה לאחר שניצחה 2:4 בביתה את פרייבורג, שנותרה במקום השישי. מדובר בפתיחת העונה הטובה ביותר של הסייחים מאז עונת 1976/77 אז זכתה הקבוצה באליפות הבונדסליגה. ורדר ברמן נשמה מעט לרווחה לאחר שהשיגה 2:3 מרתק בחוץ נגד וולפסבורג והתרחקה מעט מהקו האדום.

בריל אמבולו שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
המצטיין של גלדבאך. בריל אמבולו/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - פרייבורג 2:4

בלא מעט שלבים נראה היה כי הסייחים לא יעמדו בלחץ וימעדו מול השישית בטבלה, אך גלדבאך השנה היא קבוצה שלא מוותרת ועל אף שספגה שיוויון מהיר מרגלי ג'ונתן שמיד (6) לאחר יתרון מוקדם של מרכוס תוראם (3) ידעו השחקנים של מרקו רוזה להשלים רביעייה וחזרו למקום הראשון בבונדסליגה. בריל אמבולו השוויצרי בן ה-22 היה איש המשחק לאחר שהחזיר לקבוצתו את היתרון בדקה ה-46 כשקבע 1:2, ולמרות שהחמיץ פנדל בדקה ה-49, בישל לפטריק ברמן את השלישי בדקה ה-51 וחתם את התוצאה לאחר שבדקה ה-71 קיבל כדור נהדר מפלוריאן נויהאוס וגלגל אותו לרשת. שער מצמק של לוקאס הולר בדקה ה-58 נטע תקוות שווא אצל האורחת, שלא הצליחה לעשות מעבר לכך ונותרה במקום השישי. המוליכה עם פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז עונת 1976/77, אז זכתה גלדבאך באליפות גרמניה.

עוד בוואלה! ספורט

גרמניה: באייר לברקוזן הפתיעה 1:2 את באיירן מינכן

לכתבה המלאה
מילוט ראשיצה שחקן ורדר ברמן. GettyImages
ברמן התרחקה מהקו האדום. מילוט ראשיצה חוגג/GettyImages

וולפסבורג - ורדר ברמן 3:2

האורחת ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי לברוח מהתחתית הבוערת ולאחר שלא ניצחה בשמונה משחקי הליגה האחרונים הצליחה ברמן להשיג את שלוש נקודות יקרות ועלתה למקום ה-12, 3 נקודות מעל הרטה ברלין שמתחת לקו האדום. בדקה ה-12 העלה מילוט ראשיצה את האורחת ל-0:1 בפנדל לאחר נגיעת יד ברחבה. ואוט וחהורסט השווה עבור וולפסבורג בדקה ה-36, אך ברמן השיבה לעצמה את ההובלה שלוש דקות לאחר מכן, כשלודוויג אוגוסטינסון דהר קדימה והגביה לרחבה שם מצא את לאונרדו ביטנקורט שנגח נהדר את ה-1:2. וויליאם הברזילאי קבע 2:2 בבעיטה מדוייקת מחוץ לרחבה. האורחת החזירה לעצמה את היתרון בפעם השלישית לאחר שמקסימיליאן אגשטיין דהר מהרחבה שלו עד למחצית המגרש של וולפסבורג ושלח כדור נהדר לראשיצה שכבש את השני שלו וקבע 2:3 לורדר ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully