וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן הפתיעה 1:2 את באיירן מינכן

צמד של ביילי (10 ו-35) והצגה של ראדצקי סידרו לקבוצה של בוס ניצחון חוץ, האלופה עם הפסד שלישי. ניצחונות ללייפציג ודורטמונד

עריכת וידאו: ניר חן

הצמרת הגרמנית צפופה מאוד וכשהמחזור ה-13 בפתח, אף אחד לא יתפלא אם שוב יתבצעו שינויים בחלק העליון. במוקד משחקי סוף השבוע עמד הביקור של בורוסיה דורטמונד אצל הרטה ברלין ויורגן קלינסמן, שנכנע 2:1 בבכורה. ר.ב. לייפציג השתלטה לפחות באופן זמני על הפסגה עם 2:3 על פאדרבורן, באיירן מינכן חזרה לאכזב והפסידה 2:1 בבית לבאייר לברקוזן.

לוקאש ראדצקי שוער באייר לברקוזן. רויטרס
סידר ללברקוזן שלוש נקודות. ראדצקי/רויטרס

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 2:1

במפגש המסקרן בין קבוצה שהחליפה השבוע מאמן, לקבוצה שעשויה לעשות זאת בקרוב, התגבר לוסיאן פאבר על יורגן קלינסמן והשיג לעצמו קצת אוויר לנשימה. ג'יידון סאנצ'ו ניצל בישול יפה של יוליאן בראנדט כדי לכבוש ראשון (15), טורגן הזאר הוסיף אחרי כדור רוחב של אשרף חכימי (17), ולדימיר דרידה צימק (34), אך לא יותר. מאטס הומלס עוד הורחק בצהוב שני על סף סיום המחצית הראשונה, אולם גם זה לא סייע להרטה למצוא את השוויון המיוחל.

עוד בוואלה!

יורגן קלינסמן מונה למאמן הרטה ברלין עד סוף העונה

לכתבה המלאה
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
סוף סוף. דורטמונד חוגגת/רויטרס

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 2:1

הקבוצה מהריין הצליחה להשיג ניצחון ראשון במינכן מול באיירן מאז אוקטובר 2012 וגם אז זה נגמר ב-1:2. האלופה הגרמנית ספגה שערים ראשונים מאז שהנזי פליק החליף את ניקו קובאץ' וגם איבדה נקודות ראשונות. לאון ביילי, שסבל העונה מפציעות, כבש את השער הראשון בדקה העשירית עם בעיטה מקצה הרחבה לפינה וקבע 0:1 מפתיע אחרי בישול של קווין פולנד. באיירן הצליחה לאזן בדקה ה-34 אחרי שלאון גורצקה מצא את תומאס מולר מעט מחוץ לרחבה. מולר חיכה, ראה שהוא חופשי לחלוטין ובעט פנימה את ה-1:1. דקה חלפה וביילי שוב כבש. פולנד שוב הכניס לו כדור עומק, הג'מייקני דהר קדימה ובעט מצד שמאל לפינה הרחוקה את ה-1:2. ביילי גם נפצע והוחלף בדקה ה-63 וראה את יונתן טה משאיר את לברקוזן בעשרה שחקנים אחרי שהכשיל את פיליפה קוטיניו על סף הרחבה בדקה ה-81. לוקאש ראדצקי, שהיה המצטיין בנבחרת פינלנד בעלייה שלה ליורו, רשם משחק גדול והותיר את באיירן מתוסכלת.

לאון ביילי שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
ביילי חוגג צמד מפתיע/GettyImages

שאלקה 04 - אוניון ברלין 1:2

איזה ניצחון של הרויאל בלוז. גלזנקירשן חיכתה לניצחון רביעי בארבעת המשחקים האחרונים שהיה יכול להקפיץ את שאלקה ל-25 נקודות - בדיוק כמו המוליכה מנשנגלדבאך לה משחק חסר - וכמעט ראתה תיקו מתסכל, עד שהגיע סואט סרדאר. בניטו רמאן העלה את הביתיים ליתרון בדקה ה-23 מבישול אוזאן קבאק, אולם מרכוס אינגברטסן הדני איזן מהנקודה הלבנה 13 דקות בלבד אחרי שער היתרון. במחצית השנייה השחקנים של דויד ואנגר החמיצו שוב ושוב, אולם בסופו של דבר מצא סרדאר את הרשת בעזרת בישול נוסף של אמין האריט המצוין.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. GettyImages
ההתקפה הנהדרת שוב סיפקה את הסחורה. לייפציג חוגגת/GettyImages

פאדרבורן - ר.ב. לייפציג 3:2

המארחת חלמה על עוד קאמבק מהסרטים, אבל הפעם הצליחה לחזור רק מ-3:0 ל-2:3, ולייפציג המשיכה להציג את ההתקפה המפורסמת שלה, שכובשת כמעט שלושה שערים בממוצע למשחק העונה. האורחת פתחה בסערה עם שערים מהירים של פטריק שיק (3, במבצע אישי יפהפה), ומרסל סאביצר (4, בטיל לחיבורים), כשטימו ורנר הצטרף לחגיגה בדקה ה-26. סטרלי ממבה (62) וקלאוס גג'אסולה (73) רק צימקו לנועלת הטבלה.

משחקים נוספים:

פ.צ. קלן - אוגסבורג 1:1
לקלן: ג'ון קורדובה (86), לאוגסבורג: פלוריאן ניידרלכנר (43)

הופנהיים - פורטונה דיסלדורף 1:1
להופנהיים: אנדריי קראמריץ' (6), לדיסלדורף: רוון הנניגס (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully