וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלינסמן מונה למאמן הרטה ברלין עד סוף העונה

הקבוצה מבירת גרמניה התירה את חוזהו של אנטה צ'וביץ'. חלוץ העבר שחווה קריירת אימון לא מזהירה עד כה, ינסה להשאיר אותה בליגה

רויטרס

יורגן קלינסמן מונה היום (רביעי) למאמנה של הרטה ברלין במקומו של אנטה צ'וביץ'. בהודעה של המועדון מבירת גרמניה נכתב: "אנטה צ'וביץ' הוא כבר לא מאמן הרטה. אחרי דיונים אינטנסיביים הוחלט על התרת חוזהו. יורגן קלינסמן מונה עד תום העונה".

הרטה הפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה והידרדרה למקום ה-15 הטבלה עם מאזן זהה לזה של פורטונה דיסלדורף שמדורגת מתחתיה. כסאו של צ'וביץ' התנדנד מזה תקופה ארוכה והפור נפל אחרי התבוסה 4:0 לאוגסבורג ביום ראשון.

קלינסמן שאימן בעבר את נבחרת גרמניה, חוזר לראשונה מאז שפוטר מנבחרת ארה"ב בנובמבר 2016 ולאור קריירת האימון הלא מזהירה שלו, נראה שמדובר בהימור של הרטה. הוא אימן רק קבוצה אחת בעבר - באיירן מינכן בעונת 2008/9 - ופוטר כחודשיים לפני תום העונה. באוטוביוגרפיה שלו, שחקן העבר פיליפ לאהם הגדיר את התקופה של באיירן תחת קלינסמן כ"כישלון". עוד הוסיף שבגלל ההכנה הטקטית הלקויה של המאמן, השחקנים היו נפגשים לפני משחקים כדי לערוך אסיפות טקטיות בלעדיו.

באשר למאמן המפוטר, צ'וביץ' נולד בברלין ומאוד מזוהה עם הרטה. הוא שיחק בקבוצה הבוגרת בשנים 1996-2000 ובקבוצת המילואים בשנים 2003-2010. בשנת 2013 מונה למאמן קבוצת המילואים ועבד בה שש שנים, עד הקיץ האחרון בו קיבל את הג'וב בקבוצה הראשונה. בסך הכל הגרמני-קרואטי היה חלק מהמועדון במשך 17 שנים ארוכות.

יורגן קלינסמן מאמן הרטה ברלין. GettyImages
קלינסמן כבר הספיק להעביר את האימון הערב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully