וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של בכר יציב. בבאר שבע תוהים: "איך יש ירידה כזו?"

1.12.2019 / 6:50

המשבר בבאר שבע החריף אחרי ההפסד לבני יהודה. מעמדו של בכר לא מוטל בספק, אבל חלק מהשחקנים בלחץ. גורם: "זו אותה קבוצה שלפני חודש הגיעה למשחק מול מכבי תל אביב כמוליכה". במועדון יוזמים שיחה בין המאמן לאוהדי הקבוצה כדי להרגיע את המערכת

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע נותנים לבכר ולשחקנים גב כדי שייצאו מהמשבר המקצועי ביום שלישי מול כפר סבא.

- במועדון משוכנעים שלא נכשלו ברכש העונה.

- למרות ההפסדים והיכולת הרעה, מעמדו של בכר לא בסכנה.

- בקבוצה מתפכחים מהאשליה שכל בעיות העונה שעברה נפתרו בקיץ.

- במועדון משוכנעים שהיה נכון להשעות את הסלבנק מהמשחק.

- בקבוצה שוברים את הראש: מה קורה לשחקנים במחצית השנייה.

seperator

1. בבאר שבע החליטו: כל הגב לבכר ולשחקנים

משבר בהפועל באר שבע אחרי ההפסד הביתי אמש (שבת) לבני יהודה שמצטרף להפסד לסקציה נס ציונה במחזור ששלח את הליגה לפגרה לפני שלושה שבועות. במועדון הוחלט אמש לא לשבור את הכלים למרות שני ההפסדים הקשים ולתת לברק בכר ולשחקנים את מלוא הגב על מנת שהם ייצאו מהבור ביום שלישי במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא.

במועדון רוצים לראות את המאמן ושחקניו מנצחים באיצטדיון המושבה וממלאים את טרנר במחזור שלאחר מכן במשחק הבית מול מכבי חיפה. כרגע זה נראה רע מאוד, אבל במועדון יש כאלה שמאמינים. "זו אותה קבוצה שרק לפני חודש, הגיעה לבלומפילד למשחק מול מכבי תל אביב מהמקום הראשון", הזכירו אמש בכירים במועדון. "לא יכול להיות שהקבוצה הזו נעלמה כל כך מהר. הגענו למשחק מול מכבי תל אביב כשאנחנו מובילים את הטבלה אחרי שבעה מחזורים. איך יכול להיות שיש ירידה כזו באיכות הקבוצה?".

עוד בוואלה!

לחץ בהפועל באר שבע, חלק מהשחקנים עצרו כדי לדבר עם האוהדים

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע, שון גולדברג. קובי אליהו
המערכת משדרת שקט, אבל השחקנים בלחץ/קובי אליהו

2. במועדון מעריכים שהשחקנים בלחץ גדול מהמצב

במועדון דיברו אמש על ירידה בביטחון של השחקנים. גם ברק בכר הזכיר זאת במסיבת העיתונאים אחרי המשחק ולכן מתכוונים בקבוצה לעשות פעולות כדי להרגיע את השחקנים שלדעת רבים במועדון נמצאים בלחץ גדול. זו הסיבה שביקשו אמש מהשחקנים גם לצאת ולדבר עם עשרות האוהדים שעמדו מחוץ לטרנר וחיכו לשחקנים במשך שעה ארוכה.

"אף אחד לא ישכנע אותי שאין לנו כאן חומר אנושי טוב העונה", התעקש אמש בכיר במועדון. "הפועל באר שבע עשתה רכש נכון הקיץ. גם אם לא מדובר בשחקנים הכי מבריקים, מדובר בשחקנים עם אישיות טובה שמאוד רוצים להצליח עם הפועל באר שבע ולכן חשוב שהמועדון ייתן להם את כל הגב ברגע הזה שהוא לא קל לכולנו. בסופו של דבר הסבלנות תשתלם".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
מקבל את מלוא הגיבוי מאלונה ברקת. ברק בכר/קובי אליהו

3. אלונה ברקת מאחורי ברק בכר

לצד השחקנים ישנו גם המאמן ברק בכר שאתמול נתקל אולי לראשונה בכמות לא מבוטלת של אוהדים שקיללו אותו. בכר עזב את האיצטדיון כשכמה עשרות אוהדים מחכים לו ומשמיעים בקול את דעתם עליו. המאמן נכנס למכוניתו ועזב את באר שבע כאשר הבוקר הוא כבר יגיע למתחם האימונים של הקבוצה לאימון הבוקר. בבאר שבע לא רוצים להעמיק את הבעיה בין בכר לאוהדים השרופים ומתכוונים ליזום פגישה בימים הקרובים כדי שהצדדים יוכלו לדבר.

בכל האמור למעמדו של בכר, אין לגביו שום סימני שאלה מכיוון אלונה ברקת וזאת בשל האמונה שהוא יוציא את הקבוצה מהבוץ וגם בגלל מה שהוא נתן למועדון. שלוש האליפויות של בכר במועדון אמורות להיות תעודת הביטוח שלו גם אם בעונה הנוכחית הפועל באר שבע לא תצליח בסופו של דבר להדביק את מכבי תל אביב ולא תיתן לה תחרות על האליפות.

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. קובי אליהו
הוא ממשיך לספק מספרים. בן שהר/קובי אליהו

4. "טעינו כשחשבנו שהבראנו את המועדון בקיץ אחד"

גם אם בהפועל באר שבע מאמינים שבכר והשחקנים שלו יחזרו למסלול ההצלחה, הודו אמש גורמים במועדון שיתכן שזו היתה אשליה להאמין שבתוך זמן קצר המועדון הצליח להבריא את עצמו לגמרי. העונה שעברה נחשבה בהפועל באר שבע לסיוט של ממש. עונה רעה מאוד עם בחירות לא נכונות של שחקנים וניהול כושל של המערכת וחדר ההלבשה.

זו הסיבה שלקראת העונה הנוכחית נעשה חריש עמוק במועדון ושוחררו מספר רב של שחקנים. בבאר שבע עדיין מאמינים שעשו את השינויים הנדרשים והנכונים בקיץ ושינו את פני הקבוצה, אך היה מי שאמר אמש: "אולי חשבנו שהבראנו את הפועל באר שבע כל כך מהר. הכל היה נראה טוב מדי בקיץ כשעשינו קמפיין מוקדמות אירופי מוצלח עד שנעצרנו מול פיינורד. כנראה שלוקח יותר זמן להבריא מועדון".

נייג'ל האסלביינק הפועל באר שבע. דני מרון
נותר בחוץ נייג'ל האסלביינק/דני מרון

5. במועדון לא מצטערים על ניפוי האסלביינק מהסגל

בהפועל באר שבע החליטו אתמול שנייג'ל האסלביינק לא יהיה ב-18 שיתלבשו למשחק בגלל שאיחר לחזור ממשחק נבחרת סורינאם ולא הודיע על כך למערכת. ברק בכר אמר אמש: "אני לא מצטער לרגע על ההחלטה שקיבלתי". אגב מדובר בהחלטה משותפת של כל המערכת והיו שותפים לה גם הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים. בבאר שבע אמרו אמש: "כמו שחנן ממן לא היה בסגל אחרי שהורחק מול פיינורד בצורה מטופשת, כך הוחלט שנייג'ל לא ישחק במשחק אחרי שהוא איחר להגיע. אם רוצים להשית משמעת על מועדון, אי אפשר לזגזג. זה בכלל לא משנה אם הקבוצה היתה צריכה את האסלביינק בערב כזה. יש עקרונות עליהם אסור להתפשר כי הרווח יהיה עתידי".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע מול מוחמד גדיר שחקן בני יהודה. קובי אליהו
לא מבין מה קורה לבאר שבע. מיגל ויטור/קובי אליהו

6. תסמונת המחצית השנייה הרעה נמשכת

דבר שחוזר על עצמו העונה בבאר שבע הוא הירידה באיכות המשחק במחצית השנייה. בבאר שבע מתכוונים לתת על זה את הדעת בימים שנותרו למשחק מול הפועל כפר סבא. "אני לא יודע להסביר מה קורה לנו במשחקים האחרונים ובמיוחד מה קורה לנו במחציות השניות", אמר אמש מיגל ויטור. "אנחנו יותר מדי עם הראש למטה מאז ההפסד למכבי תל אביב ואנחנו צריכים להרים את עצמנו עם המאמן והמערכת. אני מאוד מקווה שנדע לעשות את זה כי אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים בשבילנו ובשביל האוהדים של הפועל באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully