וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בהפועל באר שבע, חלק מהשחקנים עצרו כדי לדבר עם האוהדים

30.11.2019 / 23:02

הקבוצה מבירת הנגב במשבר אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים. חלק מהקהל חיכה דקות ארוכות מחוץ לטרנר, בן ביטון ומספר שחקנים אחרים יצאו אליו. בכר ("תחושות לא נעימות") עשוי להיפגש עם נציגי האוהדים בהמשך השבוע, במועדון מגבים אותו ואת השחקנים. אבוקסיס: "משחק אדיר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לחץ ועצבים בהפועל באר שבע. עשרות אוהדים חיכו דקות ארוכות מחוץ לאצטדיון טרנר לשחקנים ולמאמן ברק בכר. במועדון הוחלט שהשחקנים צריכים לדבר עם האוהדים ולא לברוח מפניהם, ולכן התעכבו מספר מהם, וביניהם הקפטן בן ביטון, לשיחות עם הקהל המתוסכל שהביע את מורת רוחו.

בכר יצא אף הוא אחרי השחקנים ומיהר למכוניתו. המאמן עזב לביתו ובמועדון שוקלים אפשרות לערוך שיחה בהמשך השבוע בינו ובין נציגות של האוהדים. בשלב הזה מתכוונים בקבוצה לתת גב ושקט לבכר ולשחקנים כדי שיוכלו להרים את עצמם ולנצח בעוד שלושה ימים את הפועל כפר סבא בחוץ.

"בהפסד לסקציה נס ציונה לא היה כלום. היום החבר'ה רצו וניסו, אבל ירד הביטחון". כך אמר הערב (שבת) בכר אחרי שהפועל באר שבע נכנעה לבני יהודה 2:1 במחזור ה-11. זה היה הפסד הבית הראשון של האדומים לבני יהודה מאז אוגוסט 2010, ההפסד השלישי שלהם בארבעת המשחקים האחרונים.

"יש תקופות כאלה", הוסיף בכר, "התחושות לא נעימות. עבדנו קשה מאוד כדי להיראות טוב יותר, היום זה עבד לפרקים, אבל המחצית השנייה הייתה רעה מאוד. אני מאמין שיש פה קבוצה אחרת מאשר בעונה שעברה, יש פה חבר'ה רעבים שרוצים להצליח. החוכמה זה להרים את השחקנים עד המשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שלישי. אנחנו אחרי שני הפסדים ברציפות ומה שחשוב זה רק להרים את השחקנים לקראת המשחק הבא".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
"ירד הביטחון". בכר/קובי אליהו

בני יהודה אמנם נקלעה הערב לפיגור 1:0 בדקה ה-38, אבל צמד של עמית זנטי במחצית השנייה השלים מהפך. יוסי אבוקסיס אמר בחיוך: "במחצית דיברתי עם זנטי ואמרתי לו שהוא עושה הכל כל כך יפה, רק שיהיה מרוכז יותר. אני שמח שהוא כבש שני שערים גדולים. הוא צריך לעשות את ההתקדמות שלו העונה. לא זוכרים את הכמעט, זוכרים את התכלס. הוא עשה תכלס במחצית השנייה".

מאמן בני יהודה הוסיף: "אני חושב שהגיע לנו לנצח. גם במחצית הראשונה היינו די טובים... וואוו פעם ראשונה לנצח במגרש הזה. בכל פעם זה היה תיקו והפסד קטן, בכל פעם מגיעים לפה ויש אווירה מדהימה של אוהדי באר שבע. אני שמח כי השחקנים נתנו משחק אדיר. עמדנו חזק מול קבוצה מצוינת ואני שמח באמת".

עמית זנטי שחקן בני יהודה עם תאמבי סגס. קובי אליהו
במוקד החגיגות. זנטי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully