וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים: קיירמה צפוי לפתוח, קונסטנטין תורגל מנגד

גם בואטנג אמור לעלות בהרכב, השניים יחליפו את ניר לקס ומאור בוזגלו החולה. קונטה בספק בצד השני, פלומן צפוי לפתוח על חשבון תמיר עדי (א', 20:15)

מחזור 11הסתיים01/12/2019
הפועל תל אביב
    1:0
    • (25) פלומן
    בית"ר ירושלים
    מנהלת הליגה

    הפועל תל אביב

    עמנואל בואטנג ופרנסיס קיירמה צפויים לפתוח בהרכב הפועל תל אביב מחר (ראשון, 20:15) מול בית"ר ירושלים במקום ניר לקס ומאור בוזגלו שפתחו במשחק האחרון מול עירוני קרית שמונה. לקס צפוי להיכלל בשמונה עשר שיתלבשו בעוד שבוזגלו יעדר מהסגל בגלל מחלת הנשיקה. מהאימון הבוקר נראה היה כי מקומו של בואטנג בקישור האחורי מובטח. לגבי קיירמה, נראה שיש לניר קלינגר עוד קצת התלבטות מול אור אינברום. אינברום עשה שני אימונים אחרונים טובים ומכאן ההתלבטות.

    מאמן הפועל תל אביב העדיף לא לפרסם את הסגל שיתלבש מחר והשחקנים נשארו במתח בסיום האימון. קלינגר הודיע לעשרים שחקנים שהם מוזמנים מחר בבוקר לאימון קל ולאחר מכן יחליט על השמונה עשר שייצאו לבית המלון. בין העשרים שהוזמנו היו סטפן ספירובסקי ועומר דמארי.

    באופן קצת מפתיע לא הגיעו אוהדים רבים לאימון הבוקר. גם ראשי המועדון העדיפו לא להלחיץ יותר מדי את השחקנים ואחרי שנכחו בהרכב מלא אתמול באימון, היום הם נעדרו. אחד השחקנים אמר בתום האימון: "מרגישים תכונה מיוחדת באוויר לקראת השבוע הזה. מתי יצא לנו לשחק שני משחקי בית תוך שלושה ימים מול בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב? אלה שני משחקי שיא עבור המועדון".

    חברת מעיין ל.ב. שירותים וסחר בע"מ הגישה תביעה נגד המועדון בדרישה לתשלום של 206 אלף שקל. החברה שהעניקה להפועל תל אביב שירותי אבטחה, טוענת להפרת הסכם.

    פרנסיס קיירמה שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
    צפוי לפתוח בקישור במשחק הטעון מול בית"ר. פרנסיס קיירמה/סוכנות ג'יני

    בית"ר ירושלים

    אנטואן קונטה בספק להתמודדות, כשרק מחר תתברר סופית כשירותו. בשל ההיעדרות האפשרית של הצרפתי שי קונסטנטין תורגל בהרכב ועשוי לפתוח. בקישור נראה שרוני לוי יחליט לפתוח במערך התקפי קצת יותר כשאנז' פרדי פלומן יקבל את הקרדיט על חשבון עדי תמיר. גדי קינדה רשם אימון כרגיל וצפוי להיות כשיר, בבית"ר מבינים שנצחון הוא קריטי כדי להישאר בחבורת הצמרת אחרי ההפסד למכבי חיפה.

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
    אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
    עדיין בספק. קונטה/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * 10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו שישה ניצחונות חוץ (חמישה של בית"ר ירושלים ואחד של הפועל תל אביב) וארבע תוצאות תיקו.

    * הניצחון הביתי האחרון של הפועל תל אביב היה בינואר 2014, אז האדומים ניצחו 1:3 ואת בית"ר ירושלים אימן רוני לוי.

    * המפגש האחרון בין שתי הקבוצות במחזור ה-11 היה בדצמבר 1986, אז אבי גולדר העניק לבית"ר ירושלים 0:1 בבלומפילד, ובהרכב הפועל תל אביב פתח משה סיני, כיום נציג הבעלים. בסיום העונה חגגו הירושלמים את האליפות הראשונה בתולדותיהם

    * ניר קלינגר, שהשיג 10 ניצחונות ב-24 משחקי ליגה כמאמן בית"ר ירושלים בעונה הקודמת, לא ניצח את רוני לוי בשמונת המפגשים האחרונים ביניהם.

    * בית"ר ירושלים כבשה 13 שערים במשחקי חוץ - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

    * בית"ר הפסידה בכל ארבעת המשחקים בהם נקלעה לפיגור.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 19100

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully