וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "השיאים נחמדים, יש הרבה מה לשפר". רפואה: "השופט? עדיף לשתוק"

30.11.2019 / 19:38

מאמן מכבי תל אביב מסופק מה-0:1 בקרית שמונה: "שלוש נקודות חשובות שהגיעו לנו". מאמן היריבה: "לא נוריד את הראש, נמשיך קדימה"

סוכנות ג'יני

מכבי תל אביב יכולה לסמן וי על משחק החזרה מהפגרה שלה. האלופה ומוליכת הטבלה השיגה הערב (שבת) 0:1 קשה בקרית שמונה, במשחק ממנו ייזכרו, ככל הנראה, בעיקר ההחלטות המפוקפקות של דניאל בר נתן וצוות ה-VAR. כך או כך, שער בודד של יונתן כהן מפנדל (33) הכריע את ההתמודדות, ועל הדרך שבר דניאל טננבאום את השיא העולמי של דקות ללא ספיגת שער בפתיחת עונה (וכמובן שגם את השיא הישראלי, בו החזיק עד הערב גיורא אנטמן).

"זה משחק ראשון אחרי פגרה, במגרש קשה", ניתח ולאדן איביץ'. "לא התחלנו טוב את המשחק, אחרי 15-20 דקות התחלנו לשלוט בו, כבשנו את הראשון, כבשנו את השני שבוטל, אני לא יודע למה. אני לא יכול להגיד שהמחצית השנייה היתה טובה, אבל סגרנו את המשחק, ניצחנו, היו לנו הרבה הזדמנויות היום ואנחנו צריכים להמשיך. יש לנו עוד הרבה מה לשפר".

על השיא העולמי של דניאל טננבאום והשיא הקבוצתי של קבוצתו, שלא הפסידה ב-11 מחזורי הפתיחה, אמר המאמן הסרבי: "לא ידעתי שזה שיא עולמי, אלה חדשות טובות. מבחינתי השגנו שלוש נקודות חשובות, זה הגיע לנו. השיאים הם נחמדים, אבל זה לא הכי חשוב".

דניאל טננבאום התייחס לשיא שקבע: "אני שמח, כל הקבוצה שמחה. זו עבודה של כולנו, של ההתקפה, ההגנה, של כולם. חשבנו על זה, אנשים דיברו על זה, אבל נמשיך לעבוד, עוד שלושה ימים יש עוד משחק. היה משחק קשה מאוד היום, קרית שמונה שיחקה טוב, אנחנו ממשיכים בדרך שלנו".

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. סוכנות ג'יני
כרגיל, לא יוצא מגדרו. איביץ'/סוכנות ג'יני

מנגד, קובי רפואה שירד אל מתחת הקו האדום סיכם: "עם עובדות אי אפשר להתווכח, על השופט לא נדבר כי זה לא שווה להגיד משהו. עדיף לשתוק. מבחינה טקטית, במחצית הראשונה עמדנו טוב. בשנייה הימרנו, ניסינו להשוות, זה לא הספיק. לא נוריד את הראש, נעודד את השחקנים ונמשיך קדימה. אני מחפש את ההרכב שירוץ להמשך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully