וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - מכבי חיפה: אורי גוטמן מדבר על "האיזון שהופר", הירוקים ללא שינוי

30.11.2019 / 17:53

המאמן המתפטר של חדרה הסביר את החלטתו. המאמן הזמני רון קלר: "אנחנו האנדרדוג המושלם. בחיפה מבהירים: "אף אחד פה לא מזלזל" (א', 20:00, ספ' 4)

מחזור 11הסתיים01/12/2019
הפועל חדרה
    3:0
    • (13) שרי
    • (27) רוקאביצה
    • (87) שועה
    מכבי חיפה
    מנהלת הליגה

    בווידאו: סרטון המנהלת להעלאת המודעות בנושא המלחמה באיידס

    הפועל חדרה

    אחרי הזעזוע בדמות התפטרותו של אורי גוטמן, בקבוצה ינסו להתעסק במשחק מול מכבי חיפה מחר (ראשון, 20:00, ספורט 4). בחדרה רוצים מאוד לראות את ניסו אביטן חוזר לקבוצה, אבל אם זה לא יסכים אז תיעשה פנייה למסאי דגו. בהנהלה מאמינים שאביטן יסכים לחזור וישוחחו איתו רשמית לאחר שובו מחופשה.

    אורי גוטמן התייחס הערב לעזיבתו וכתב: "אני רוצה להודות להפועל חדרה ולאנשים שהאמינו בי. אני איש של עבודת צוות וסיעור מוחות, אבל בסופו של דבר המאמן הוא זה שמקבל את ההחלטות המקצועיות. ברגע שהאיזון הזה הופר, הבנתי שאני חייב לעזוב. את ההחלטה קיבלתי בלב כבד כי נהניתי בכל רגע במועדון, עם אנשי הצוות ובפרט עם השחקנים שנכנסו לי ללב".

    בינתיים, עוזר המאמן רון קלר יאמן את הקבוצה במשחק מחר והוא לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב. הבלם ג'ונתן סיסה ייעדר בשל פציעה, כאשר אליאל פרץ צפוי לחזור לסגל. קלר אמר לקראת המשחק: "נעשה את ההכנה המקסימלית הטובה ביותר שאנחנו יכולים לעשות לקראת המשחק מחר ונקווה שהדברים ימשיכו לעבוד לנו בצורה חיובית כמו לפני הפגרה. יהיו מעט שינויים מבחינה מקצועית, אבל רוב הדברים יהיו מתואמים למה שכבר תרגלנו עד למשחק הזה. כמובן שאחרי מכבי חיפה נחשוב יחד עם הצוות על דברים נוספים. עוד לפני מה שקרה היינו אנדרדוג מושלם במשחק הזה, ואנחנו רגילים למצב הזה. מכבי חיפה אחת הקבוצות הטובות בליגה, עם סגל שחקנים איכותי מאוד שנמצאת בכושר מצוין. אבל אנחנו לא באים להתבטל, נעשה את הכול כדי להמשיך להיראות טוב ולהשיג תוצאות חיוביות. אני מאוד מאמין בכל מי שנמצא פה ובהחלט חושב שאפשר לעשות את זה".

    רון קלר, הפועל חדרה. שלומי גבאי
    מעט שינויים מבחינה מקצועית. רון קלר/שלומי גבאי

    מכבי חיפה

    הירוקים ינסו להראות שפגרת הנבחרות והשזרוע לא עצרה אותם ויקוו להמשיך במומנטום במשחק מול הפועל חדרה. מרקו בלבול אמנם נוטה שלא לתרגל הרכב ברור, אך עושה רושם שהוא ימשיך עם ההרכב שפתח מול הפועל תל אביב, מה שאומר שירדן שועה ומקסים פלקושצ'נקו, כמו גם עאיד חבשי ורז מאיר, ימשיכו לחכות להזדמנות שלהם על הספסל. מוחמד עוואד הפצוע ייעדר מהסגל. "אנחנו מקווים לחזור מהפגרה כמו שיצאנו אליה", אמר אחד השחקנים. "אף אחד פה לא מזלזל בחדרה וברור לנו שאם לא נבקיע מהר המשחק יתחיל להיות קשה".

    דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה עם ירדן שועה. יוסי ציפקיס
    שוב ימתין על הספסל. ירדן שועה/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * הפועל חדרה ניצחה את מכבי חיפה פעמיים בפלייאוף העליון בעונה שעברה, כולל 0:2 ביתי שהיה הניצחון הראשון שלה אי פעם על הירוקים כמארחת.

    * הפועל חדרה לא הפסידה בשמונת המחזורים האחרונים ולא ספגה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים.

    * בכל העונה הקודמת היו לחדרה שישה משחקים עם שער נקי. אחרי 10 מחזורים העונה יש לה כבר חמישה.

    * מכבי חיפה מגיעה אחרי שלושה ניצחונות ומציגה את ההתקפה הטובה בליגה עם 21 שערי זכות, כאשר תשעה מהם הובקעו ברבע השעה האחרונה.

    * מכבי חיפה הייתה העונה ארבע פעמים בפיגור, ובשלושה מקרים הפכה לניצחון - יותר מכל קבוצה אחרת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 8500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully