וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "המשחק הכי טוב שלנו העונה. קניקובסקי יהלום"

30.11.2019 / 17:12

מכבי נתניה חגגה את ה-1:3 על הפועל חיפה בחוץ. המאמן אמר: "חזרנו לליגה, השחקנים שינו גישה". אלמוג בוזגלו יעבור טיפול רפואי בכתפו

מנהלת הליגה

שביעות רצון גדולה במכבי נתניה אחרי הניצחון הערב (שבת) 1:3 על הפועל חיפה בחוץ. היהלומים רשמו ניצחון ליגה שני רצוף, כבשו שערי חוץ ראשונים וכמובן השיגו ניצחון חוץ ראשון העונה. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה שיחקה ב-10 שחקנים לכל אורך המחצית השנייה, אבל גם אז לא נפלה מהאדומים-שחורים ובסיומן של 96 דקות, השיגה שלוש נקודות מוצדקות.

"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", סיכם דראפיץ', "הרגשנו בפגרה שאנחנו חוזרים לליגה, לא היינו שם עד עכשיו. אני מאוד מרוצה מהיכולת. המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שלישי הוא מאוד קריטי להמשך הליגה - שלושה ניצחונות רצופים זו כבר אופרה אחרת. הגישה של השחקנים מאוד חשובה, הם הבינו את המסר וזה מה שחשוב. המערך קצת פחות חשוב מהגישה".

דראפיץ' נשאל על גבי קניקובסקי שכבש את השער הראשון והצטיין, והשיב בקצרה: "קניקובסקי זה קניקובסקי. הוא היהלום שלנו שהולך ומשתפר ואני מקווה שימשיך באותה דרך".

שחקן מכבי נתניה, גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
מחמאות גדולות. קניקובסקי/ברני ארדוב

שוער מכבי נתניה, דני עמוס, אמר: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה. נשארנו ב-10 שחקנים וזה קרה לנו כבר כמה פעמים העונה, אבל היום התעלינו על עצמנו. אני חושב שמצאנו את השיטה שלנו, עבדנו על זה בשלושת השבועות של הפגרה, חזרנו לעצמנו, הראינו אנרגיות כבר מחדר ההלבשה - זה משהו שהיה חסר לנו. יצאנו לדרך חדשה ואני מקווה שמכאן רק נלך קדימה".

הפועל חיפה רשמה הפסד שני ברציפות ונראתה לא טוב. המאמן חיים סילבס אמר בסיום: "נקלענו לפיגור אחרי מחצית ראשונה שוות כוחות שבה ספגנו. קיבלנו מתנה שיכולה להחזיר אותנו למשחק, הגענו למצבים וגם כבשנו. ב-1:1 היינו צריכים להיות עוצמתיים באמצע ויותר חזקים. נתניה יצאה למתפרצות עם מעט שחקנים ובאחת מהן ספגנו. זה הסעיר אותנו, איבדנו את העמדות ובדקות האחרונות קצת הפקרנו וזה עלה לנו בעוד ספיגה. אנחנו מאוד מאוכזבים".

לאחר המשחק הודיעה הפועל חיפה כי אלמוג בוזגלו יתאשפז מחר לטובת התערבות רפואית בכתפו שתתקיים ביום שני.

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס. ברני ארדוב
הפסד שני ברציפות. סילבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully