וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומר אצילי עשוי לפתוח בדרבי, איביץ' עקץ את פלקושצ'נקו

1.12.2019 / 7:28

הקשר שלא שיחק בקרית שמונה, עשוי להחליף את מתן חוזז מול הפועל תל אביב. המאמן הגיב לדברי קשר מכבי חיפה: "אולי השיא של טננבאום זה רק מזל"

סוכנות ג'יני

עיקרי הדברים:

- אצילי צפוי להחליף את חוזז בדרבי. סבוריט אמור להיות כשיר.

- השמחה התעצמה על רקע ההפסד הביתי של באר שבע.

- איביץ' לא שוכח את פלקוצ'נקו: "אולי השיא של טננבאום זה רק מזל".

- פירגונים למאמן השוערים חריסטוס קלפקיס ששידרג את ראיקוביץ' וטננבאום.

seperator

1. איביץ' מתכנן שינויים לקראת הדרבי

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לקראת הדרבי התל אביבי ביום רביעי. עומר אצילי שלא קיבל אמש דקות בניצחון על הפועל קרית שמונה, צפוי לפתוח בהרכב במקום מתן חוזז. המאמן גם יבדוק היטב עם אייל גולסה האם הוא יכול לעלות שוב בהרכב במחזור אמצע השבוע אחרי שלא שיחק שנה שלמה ורק עכשיו הוא חוזר לעניינים. אם יוחלט להתחיל עם גולסה על הספסל כדי לא להעמיס עליו, סיכוייו של רוסלן ברסקי לפתוח יהיו גדולים אחרי שגם הוא לא ראה אמש דקת מגרש.

כשירותו של אנריק סבוריט שנפצע לקראת סיום אמש תיבחן הבוקר, אבל במכבי תל אביב מאמינים שפציעתו אינה חמורה במיוחד וכי הוא יוכל לשחק. צ'יקו אופואדו ימשיך להיעדר מהסגל. במועדון מרוצים מכך שהפועל תל אביב תשחק רק הלילה, כך שלמכבי תל אביב יש עוד יממה של מנוחה על פני היריבה מעבר לכביש.

שחקן מכבי תל אביב, עומר אצילי. דני מרון
עשוי לפתוח בדרבי. עומר אצילי/דני מרון

2. במכבי לא שכחו את באר שבע. "עשינו 12 מ-12 והם רק 3 נקודות"

על רקע ההפסד הביתי של הפועל באר שבע בטרנר ופתיחת פער של תשע נקודות ממנה, התחדדה אצל מכבי תל אביב ההכרה בכך שהם השיגו אמש ניצחון גדול בקרית שמונה. "יש לנו עוד הרבה מה לשפר גם הגנתית וגם התקפית", אמר אמש ולאדן איביץ'. "אבל לבוא מפגרה של שלושה שבועות ולנצח במגרש שתמיד מהווה בעיה, זה בסדר גמור מבחינתי. עשינו שלוש נקודות חשובות מאוד וניצחנו קבוצה שתמיד מקשה עלינו בבית שלה". במכבי תל אביב דיברו אמש על כך שרק לפני חודש הגיעה הפועל באר שבע לבלומפילד כשהיא במקום הראשון וכשיש לשתי הקבוצות 17 נקודות. "הם עשו שלוש נקודות בארבעה משחקים ואנחנו עשינו 12 מ-12. זה ההבדל", חידדו בקבוצה.

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. סוכנות ג'יני
החזיר עקיצה לפלקושצ'נקו. ולאדן איביץ'/סוכנות ג'יני

3. שיא או רק מזל? איביץ' חומד לצון

מאמן מכבי תל אביב פחות התעסק אמש בשיא של דניאל טננבאום. מבחינתו מדובר בהישג של כל הקבוצה. "אני שמח בשביל דניאל טננבאום ואתם מזכירים אותו כל הזמן, אבל השיא הזה הוא של ז'איר אמאדור, איתן טיבי והאחרים באותה המידה", אמר אמש איביץ'. "השחקנים שלי עובדים קשה מאוד והם ראויים לשיא הזה כקבוצה". מיד אחרי שאמר את המשפט האחרון לא יכול היה איביץ' שלא לחזור בעצמו למשפט של מקסים פלקוצ'נקו ממכבי חיפה שאמר שמכבי תל אביב חיה על הרבה מזל העונה. "אולי בעצם זה הכל בגלל מזל", עקץ איביץ' אחרי שביום חמישי במסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב אמר כשנשאל על הדברים של קשר מכבי חיפה: "אולי הוא צודק".

דניאל טננבאום, איתי שכטר, שחקני מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
רק לא לספוג בדרבי. דניאל טננבאום/סוכנות ג'יני

4. טננבאום: "השיא הבא? קודם לא לספוג בדרבי ברביעי"

במכבי תל אביב שיבחו אמש את מאמן השוערים של הקבוצה חריסטוס קלפקיס ששיפר את דניאל טננבאום והיה גם זה ששידרג את פרדראג ראיקוביץ' לפני שמכבי תל אביב מכרה אותו. "אני עוד זוכר את דניאל טננבאום במחנה האימונים הראשון שלי עם מכבי תל אביב בפולין", סיפר אמש איביץ'. "הוא התחיל כשוער שלישי, אחרי זה שוער שני והיום הוא שוער ראשון בזכות. הוא עשה שיפור והתקדמות במשך שנה וחצי". טננבאום סיפר על המשחק בו שבר את השיא של גיורא אנטמן: "הייתי קצת בלחץ כשנשרק הפנדל ממש בהתחלה, אבל לשמחתי השופט ביטל את ההחלטה. מה השיא הבא שצריך לשבור? אני רוצה קודם לא לספוג שער ביום רביעי בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully