וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לבית"ר תקציב ענק, אבל עם טקטיקה ולחימה נוכל להתמודד"

28.11.2019 / 13:45

מאמן הפועל תל אביב לקראת המשחק ביום ראשון: "כל אחד שיעלה על המגרש יסחט את עצמו. זה משהו שאני לא מוכן להתפשר עליו"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון (20:15). האדומים יצאו לפגרת הנבחרות אחרי ניצחון דחוק 0:1 על עירוני קרית שמונה וניר קלינגר מקווה להמשיך במומנטום נגד הקבוצה שאותה אימן בשנה שעברה. הפועל תל אביב לא ניצחה את בית"ר ירושלים בבית מאז ינואר 2014, קרוב לשש שנים.

ניר קלינגר התייחס לעובדה שהפועל תל אביב תארח ביום ראשון את בית"ר ירושלים ושלושה ימים לאחר מכן את מכבי תל אביב: "קיבלתי סדר משחקים די מאתגר וחילקנו את זה למשימות פרטניות. הראשונה עברה בהצלחה והשגנו שלוש נקודות בקרית שמונה. אני מקווה שביום ראשון נראה את התוצאות של העבודה בפגרה. השחקנים עבדו קשה, היו מאוד רציניים, הרגשתי שיש שינוי בגישה, הבנה של המצב. מגיע להם קרדיט יפה וגדול".

על בית"ר ירושלים, אמר המאמן: "זו קבוצה שהשאיפות שלה ברורות, קבוצה שנבנתה להתמודד על אליפות והיא באמת נמצאת בצמרת. יש לה תקציב גבוה, ענק בקנה מידה ישראלי, אז אולי אומרים שהיא פייבוריטית, אבל עם טקטיקה ולחימה אפשר להתמודד עם כל קבוצה. נצטרך לטפל במשחק הזה בצורה חכמה וטקטית, לעשות התאמות. אני מאוד מאמין בשחקנים".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן, יותם רונן
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב/יותם רונן, יותם רונן

קלינגר דיבר על העבודה בפגרה: "היינו בחוסר במוכנות הגופנית וזה ניכר במשחקים העונה. התמקדנו בלהחזיר שחקנים מפציעות כדי שלא נהיה צריכים לאלתר כמו בקרית שמונה. במקביל, עבדנו על יצירת יציבות מקצועית, שיטת משחק, להיות קבוצה הרבה יותר אגרסיבית ולוחמת - אלו הדברים שאני חושב שצריכים להיות בקבוצת כדורגל".

המאמן סיכם: "אני בטוח שאם השחקנים יתנו לאוהדים את התחושה שהם באים לעבוד ולהילחם גם בשבילם, לשחק כדורגל, להניע כדור, לדחוף - תהיה אווירה פנטסטית. איך אומרים? 'להטריף את הקהל'. זה אחד מהדברים שדיברנו עליהם, לעשות סוויץ' בפן המנטלי. כל אחד שעולה על המגרש יסחט את עצמו עד הטיפה האחרונה, אני לא אתפשר על זה".

יואב ג'רפי הוסיף: "יש עכשיו עומס של משחקים, אבל אנחנו מוכנים לזה ומקווים לעשות תוצאות טובות. נגד בית"ר צריך להיות מחויבים טקטית, לא לפחד מהמעמד ולבוא כדי לנצח. אם ננצח עוד משחק או שניים, גם מכירות הכרטיסים יעלו. האוהדים רוצים לראות כדורגל אטרקטיבי ואני מקווה לתת להם את זה על המגרש. כמובן שמאור (בוזגלו) יהיה חסר, הוא דמות מאוד חשוב בחדר ההלבשה, אנחנו מקווים שיחזור כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully