וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס השתיק את ניו אורלינס, קיירי סוגר חשבון, כרמלו חזר ליהנות

הקללות לא השפיעו על כוכב הלייקרס, קוזמה: "שישרקו לעצמם בוז על שנתנו לו לקלוע 40". אירווינג שמע מרחוק את ההקנטות של אוהדי בוסטון ורמז כי הם "בורים", אוהדי פורטלנד קראו MVP לכוכב הוותיק, שהתרגש: "הקהל הזה מדהים"

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בווידאו: החוזים הגדולים ביותר ב-NBA

בסופו של דבר, אנתוני דייויס צחק אחרון. אל מול שריקות הבוז בניו אורלינס, השלטים שהונפו נגדו וקריאות "בוגד", החזיר שחקן הפליקנס לשעבר את קבוצתו החדשה לוס אנג'לס לייקרס מפיגור בן 16 נקודות ל-110:114 - ניצחון תשיעי ברציפות. דייויס, שהיה בלתי עציר באיזור הצבע, סיים עם 41 נקודות ו-9 ריבאונדים, וברגעי ההכרעה דאג גם למהלכים ההגנתיים שסגרו עניין. "הוא שיחק מדהים", הילל פרנק ווגל את הכוכב שלו. "זו היתה אווירה קשה, שרקו לו בוז בכל פעם שנגע בכדור, אבל הוא שם את הכל בצד והיה מצוין".

מתברר שלברון ג'יימס, שיודע דבר או שניים על קריאות בוז, הכין את AD למה שמצפה לו. "הוא עבר דברים הרבה יותר קשים, אני בסך הכל קיבלתי בוז", סיפר דייויס, שקבע שיא נישתי למדי: הכי הרבה נקודות במשחק הראשון מול האקסית (עד הלילה, השיא הזה שייך לקווין דוראנט, עם 39 נקודות מול אוקלהומה סיטי ב-2016, ולסטפון מארבורי, עם 39 מול מינסוטה ב-2000). "לא דאגתי ממה שהולך לקרות, שמעתי משהו במהלך ההמנון וזהו - אחר כך לא ממש שמעתי שום דבר. בסך הכל רציתי לנצח. היה משחק נהדר, נהניתי והכי חשוב שניצחנו".

בסיום המשחק ביקר דייויס בחדר ההלבשה של ניו אורלינס, התחבק עם ג'רו הולידיי ותפס גם את זאיון וויליאמסון לשיחה. "כולם חושבים שאני רוצה לנקום בניו אורלינס או משהו כזה, אבל אין לי רגשות רעים כלפי אף אחד", אמר. "אני במקום טוב, הם במקום טוב, אנחנו בסך הכל כאן כדי לשחק כדורסל".

"הבנו אותו", הוסיף לברון. "בכל פעם שאתה חוזר למקום בו התחלת את הקריירה אתה רוצה לשחק היטב, וזה בדיוק מה שהוא עשה. הם עדיין אוהבים אותו בניו אורלינס, היו גם תשואות. חלק מהאנשים שרקו בוז רק כי רצו להצטרף להופעה". קייל קוזמה נשמע מעט חריף יותר: "אוהדי ניו אורלינס כנראה צריכים לשרוק בוז לקבוצה שלהם, שאפשרה לו לקלוע 40. הוא היה מוכן למשחק, בדרך לאולם הוא שר ראפ בקולי קולות, והוא אף פעם לא עושה את זה. הבנו שהוא מוכן למשחק".

מלבד דייויס, סיפור המשחק היה לברון ג'יימס, שצלף שלשה 5:25 דקות לסיום והצטרף למועדון יוקרתי הכולל מלבדו עוד שלושה שחקנים בלבד: אלה שקלעו למעלה מ-33 אלף נקודות בקריירה. קינג ג'יימס ניצב רביעי בשימת קלעי כל הזמנים אחרי קובי בריאנט (33,643), קארל מאלון (36,928) וקארים עבדול ג'באר (38,387). באופן לא מפתיע, לברון הוא השחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-33 אלף נקודות, וגם השחקן הראשון בכל הזמנים שמגיע ל-33 אלף נקודות ו-8,000 אסיסטים בקריירה.

המחווה היפה של לברון

כמה שאוהדי בוסטון חיכו כבר למשחק הבית הראשון העונה מול ברוקלין, ולפעם הראשונה שקיירי אירווינג יחזור בפעם הראשונה ל-TD גארדן. הלילה (בין רביעי לחמישי) זה אמור היה לקרות, אלא שהרכז שעזב בקיץ שוב לא נמנה על הסגל של הנטס, בפעם השביעית ברציפות בשל הפציעה בכתף, ועל כן קריאות "איפה קיירי?" ו"קיירי גרוע" קצת פספסו את המטרה.

אירווינג, שצפה בנעשה מביתו, פרסם פוסט ארוך באינסטגרם ובו, בין היתר, כתב: "היום שוב ראו כמה שעולם הספורט והבידור תמיד יהיה בור ופולשני. זו הצגה אחת גדולה שאומרת מעט מאוד בעולם האמיתי, כי יש דברים חשובים יותר שקורים".

מי שנכנס לנעליו של אירווינג בהצלחה גדולה הוא קמבה ווקר, שחזר בדיוק בזמן מהפציעה והפציץ 39 נקודות ב-110:121 של הסלטיקס. "אם אני על הפרקט אני על הפרקט", הצטנע הרכז שספג פציעה כואבת מאוד לפני חמישה ימים, ונראה בריא לגמרי. "כולנו שמחים מאוד שהוא מרגיש טוב ושהיה בר מזל", אמר בראד סטיבנס. "הלילה הוא היה לא ייאמן".

כשנשאל איך הרגיש עם קריאות הקהל נגד אירווינג וצעקות MVP לעברו ברבע האחרון, אמר ווקר: "לקטע עם קיירי לא ממש הקדשתי תשומת לב, ככה האוהדים מרגישים. קריאות ה-MVP היו נהדרות, אני מעריך את האוהדים שלנו".

לא רק קמבה ווקר קיבל קריאות MVP הלילה - גם כרמלו אנתוני, כשירד לספסל לקראת סיום הניצחון של פורטלנד 119:136 על אוקלהומה סיטי. הפורוורד הוותיק סיים את הופעת הבכורה הביתית שלו עם 19 נקודות ב-9 מ-11 מהשדה וכעת, בחמשת משחקיו מאז החתימה, הוא עומד על ממוצעים מפתיעים של 16.6 נקודות (45 אחוז מהשדה) ו-5 ריבאונדים למשחק.

"לא ידעתי למה לצפות", אמר כרמלו. "רציתי לבוא, לשחק ולחזור ליהנות. זה קרה מהר. החבר'ה קיבלו אותי בזרועות פתוחות, כאילו אני אחד מהם. החבר'ה שלנו מתחילים להרגיש יותר ויותר רגועים. הקהל פה מדהים, התמיכה שלהם אמיתית וזה לא עניין של מה בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully