וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטאביוס וויליאמס חתם בהפועל תל אביב, דייויד לורי שוחרר עוד לפני ששיחק

28.11.2019 / 15:18

הפורוורד ששוחרר מחולון לאחר שדחף אוהד נשאר בישראל ומצטרף לאדומים, ששחררו בפעם השנייה העונה זר עוד לפני שהספיק לשחק בליגה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב

מספר ימים לאחר ששוחרר מהפועל חולון אחרי שדחף את אחד מאוהדי הקבוצה בהפסד לעירוני נהריה, מצא לטאביוס וויליאמס קבוצה חדשה בליגת העל: הפועל תל אביב. שחקן הפנים האמריקאי חתם היום (חמישי) בשורות האדומים ויחליף את דייויד לורי, שחוזהו בוטל עוד לפני שהספיק לרשום ולו דקה אחת בליגת העל.

מספר קבוצות נוספות בישראל הביעו עניין בוויליאמס, שלבסוף העדיף את האדומים וייכנס לנעליו של דמטריוס טרידוול שנפצע וסיים את העונה. וויליאמס (30, 2.04), ששיחק בעבר בין היתר באוניקס קאזאן, ולנסיה, באמברג, בדאלונה, בילבאו וסראגוסה, העמיד בתקופתו הקצרה בחולון ממוצעים של 14.8 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק בליגת האלופות, ו-14.3 ו-9.7 בהתאמה בליגת העל.

לורי מצטרף לרשימה מכובדת של שחקנים שכבר הספיקו להגיע, ולעזוב את האדומים. רודני פרוויס חתם במועדון ושוחרר גם כן לפני שהספיק לרשום משחק ליגה אחד בשורות האדומים. מלקולם גריפין נחתך אחרי שלושה משחקים, דזי רודריגז שוחרר אחרי ארבעה משחקים וכך גם אייזיה אייזנדורף שהושאל לבני הרצליה. לאדומים יש עוד חילוף אחד במכסת הזרים.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב, לטאביוס וויליאמס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ישתפו פעולה. וויליאמס ומדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully