וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר מחרבן על פריס סן ז'רמן. אין לו שום כבוד לקבוצה"

כדורגלן העבר והפרשן עמנואל פטי במתקפה חריפה על הברזילאי: "הבחור הזה משחק בשביל עצמו, ורק בשביל עצמו. דמיינו את השחקנים בחדר ההלבשה שצריכים לחיות עם הגחמות שלו"

עריכת וידאו: טל רזניק

עמנואל פטי, שחקן העבר שזכה באליפות העולם עם צרפת ב-1998 ואף זכה להצלחות במדי ארסנל וברצלונה, יודע מה זה לשחק לצד כוכבים גדולים. עם זאת, לטענתו, ניימאר הוא כוכב מסוג אחר, ופטי, שמשמש היום כפרשן, טוען שהברזילאי מזלזל בקבוצה שלו ובאוהדיה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הוא כבר יודע, לא כולם אוהבים אותו. ניימאר/רויטרס

פטי התייחס לעובדה שניימאר לא עוזר למאמץ ההגנתי בפריס סן ז'רמן, ואמר: "כששיחקתי עם זידאן, הוא ידע שהוא יכול להכריע משחק בעצמו, אז קיבלנו את הנרפות שלו (בהגנה), וכך גם עם יורי (דז'ורקף) או שחקנים אחרים שיכלו לעשות דברים ברמה גבוהה בהתקפה. קיבלנו את זה, חיפינו עליו מבחינה הגנתית וירדנו אחורה, כי ידענו שהוא יכול לנצח לנו את המשחק בהברקה אחת גאונית. אבל זה לא המקרה, בכלל לא, עם ניימאר!

"הבחור הזה משחק בשביל עצמו, ורק בשביל עצמו. שימו את עצמכם בנעליים של שחקני פריס סן ז'רמן שנמצאים איתו בחדר ההלבשה, שכבר חודשים חיים עם הגחמות של הטיפוס הזה - שמחרבן על הקבוצה ועל האוהדים שלה, ואין לו שום כבוד לקבוצה או לחברים שלו".

ניימאר, כזכור, לאורך כל הקיץ ביקש לעזוב את לברצלונה ולנטוש את פריס סן ז'רמן, הקבוצה ששילמה עליו סכום שיא של 222 מיליון יורו והעניקה לו משכורת עתק. ניימאר ספג גם שריקות בוז מאוהדי פריס, שלא השלימו עם ההתנהלות ועם היחס הלא מכובד שלו למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully