וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "כדי לכוון גבוה נצטרך עוד שחקן או שניים בינואר"

מאמן בית"ר ירושלים ערך מסיבת עיתונאים לקראת הפועל תל אביב: "קבוצה חזקה עם מאמן מנוסה". קינדה וקריאף כנראה יכללו בסגל

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים מגבירה את ההכנות למשחק נגד הפועל תל אביב (יום ראשון, 20:15) בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון, תרחיק אותה באופן משמעותי מהצמרת הגבוהה. הקבוצה מהבירה יצאה לפגרה אחרי הפסד 3:1 למכבי חיפה והיא מקווה לחזור למסלול נגד היריבה המושבעת שלה. בית"ר לא הפסידה להפועל תל אביב בחוץ מאז ינואר 2014, קרוב לשש שנים. לאוהדים האורחים הוקצו 7,000 כרטיסים והם ימלאו את כל המקום שניתן להם.

בנוגע לפצועים, המאמן רוני לוי אמר היום במסיבת העיתונאים: "אני מאמין שאופיר קריאף וגדי קינדה יהיו בסגל, אני מקווה שגם אור זהבי. הוא צריך לעבור בדיקה של מומחה ובתוך יום-יומיים נראה".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"מקווה שעוד יגיע היום שנדרוס את הליגה". רוני לוי/קובי אליהו

לוי אמר במסיבת העיתונאים היום: "הפגרה עזרה לפצועים. החבר'ה עבדו חזק מאוד ואני מאמין שאנחנו מגיעים מוכנים. זה מעבר למשחק ליגה רגיל ונשתדל לתת לקהל הרבה סיבות לשמוח. הפועל תל אביב קבוצה חזקה מאוד, עם מאמן מנוסה ושחקנים טובים. אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו להגיד בכמה דרגות מעל קבוצה אחרת. שום דבר לא בא לנו בקלות, אנחנו לא דורסים את הליגה - אני מקווה שנעשה את זה בעתיד".

על חיזוק בינואר, אמר המאמן: "כדי לבנות קבוצה שרוצה להתמודד גבוה, חלון העברות אחד לא מספיק. אני חושב שנצטרך חיזוק בכמה שלבים ובינואר נצטרך להוסיף עוד שחקן או שניים. קבוצות שזוכות באליפות עושות את זה אחרי שהן רצות ביחד הרבה זמן. עם עוד 2-3 שחקנים בינואר ו-2-3 שחקנים בקיץ, תהיה פה קבוצה חזקה מאוד".

הבלם טל בן חיים אמר: "הפגרה נתנה לי זמן להתגבר על פציעה ואני מרגיש הרבה יותר טוב. עשינו רכש טוב בקיץ, הגיעו שחקנים מאוד משמעותיים, אנחנו קבוצה חזקה למרות שזה עדיין תהליך. רואים ומרגישים את השינוי בחדר ההלבשה, דברים כבר לא יוצאים החוצה, חדר ההלבשה טוב וחזק. אני תמיד רוצה ושואף לשחק, אני חוזר לכושר וברגע שאוכיח את עצמי אני אחזור למגרש. פרישה? זה ממש לא משהו שעובר לי בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully