וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם בית"ר ירושלים אור זהבי סובל משבר בכף היד, עשוי להיעדר נגד הפועל תל אביב

26.11.2019 / 8:24

בלם בית"ר ירושלים נפגע באימון, ורדאסקה ובן חיים צפויים לפתוח במשחק הקרוב. האדומים לא הסכימו להקצות כרטיסים נוספים לצהובים שחורים, קצב ההחלמה של קינדה מעודד

צילום ועריכת וידאו באדיבות בית"ר ירושלים

בלם בית"ר ירושלים, אור זהבי, שנפגע באימון, סובל משבר בכף היד. הבלם יעבור צילום שלאחריו תתברר תקופת ההחלמה והאם יוכל לשחק עם סד, אך בשלב זה נראה כי לא יעמוד לרשותו של המאמן רוני לוי במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב, וכן לאורך משחקי השבוע הבא, כאשר טל בן חיים ודיוגו ורדאסקה אמורים לפתוח בהגנה. ללא קשר, בן חיים מפגין יכולת טובה באימונים ואמור היה לפתוח ב-11. מי שעדיין בספק הוא גדי קינדה, שהחל להתאמן עם הקבוצה אך עדיין לא באופן מלא. אם קינדה יוכל לפתוח, ישנה אפשרות שישחק בשלישיית הקישור ופרדי פלומן יפתח באגף.

הקבוצה תערוך משחק אימון נגד קבוצת הנוער. המאמן ערך עם שחקניו שיחות קצרות לאורך השבועיים האחרונים ואף התייחס למשחק הרע של הקבוצה בחיפה: "אפשר להפסיד אבל לא להיראות כמו שנראינו. גם כשהיריב שולט יש דרך להתמודד עם זה וצריך לשחק הרבה יותר אגרסיבי ולדעת להיות רעים". אגב, האימונים האחרונים היו בקצב הגבוה ביותר מאז יצאה הקבוצה לפגרה.

בבית"ר ירושלים שוחחו עם ראשי הפועל תל אביב בימים האחרונים בנוגע להקצבה נוספת של כרטיסים לאוהדיה אך נענו בשלילה. האדומים שקלו את הדברים לפני כשבועיים אך בעקבות מחאת האוהדים חזרו בהם והחליטו כי לא ימכרו לאוהדי היריבות יותר מ-7,500 כרטיסים. לאוהדי בית"ר ירושלים נותרו כמות מצומצמת של כרטיסים במחיר של 247 ש"ח במשרד הכרטיסים.

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יסתפקו בכרטיסים שיש. אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully