וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסים פלשקוצ'נקו: "למכבי תל אביב היה הרבה מזל עד עכשיו"

27.11.2019 / 10:40

קשר מכבי חיפה במסיבת העיתונאים לקראת הפועל חדרה: "אנחנו ברמה לא פחות גבוהה ממכבי תל אביב, הספיגה שלה זה עניין של זמן". בלבול: "לא מודאג מהעומס, אנחנו עושים הכנה פיזית"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

אחרי החזרה מפגרת הנבחרות, מכבי חיפה מגבירה את הקצב לקראת משחק החוץ נגד הפועל חדרה ביום ראשון (20:00). הירוקים יגיעו למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים וכשהם מבוססים במקום השני, שלוש נקודות מאחורי המוליכה מכבי תל אביב.

"חדרה קבוצה שיודעת לעמוד טוב, קבוצה טקטית, עשתה תוצאות טובות", אמר המאמן מרקו בלבול, "כבר היו לנו משחקים נגד קבוצות ששיחקו עם הגנה נמוכה. בית"ר שיחקה נגדנו מאוד נמוך, גם נס ציונה, אבל ידענו לפצח את זה. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש כי חדרה כן יודעת ללחוץ לפעמים".

בלבול התייחס לפגרה: "התחלנו את העונה מוקדם והיה טוב לנצל את הזמן להתאוששות. מצד שני היינו במומנטום טוב לפני הפגרה, שיחקנו כדורגל מצוין ועשינו עבודה יוצאת מן הכלל. העומס בשבוע הקרוב? השחקנים יכולים לעמוד בו. אנחנו נותנים הרבה דגש להכנה הפיזית".

מקסים פלקושצ'נקו אמר על מכבי תל אביב: "ברור שאנחנו יכולים להצמודד איתם על האליפות. הם לא ספגו עד עכשיו, אבל זו שאלה של זמן, גם היה להם מזל עד עכשיו. במשחק נגדם היינו יותר טובים מהם, יזמנו ושלטנו. אנחנו ברמה לא פחות גבוהה מהם".

הקשר הוסיף: "נגד שטרסבורג הוכחתי שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות והבאתי שינוי. כשאני נכנס אני נותן הכל ומנסה להשפיע על המשחק. אני חושב שעשיתי את זה בצורה טובה עד עכשיו. כמובן שאני רוצה לשחק יותר, אבל אני מרוצה במכבי חיפה ולא חושב לעזוב".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מתכונן למשחק נגד הגנה נמוכה. בלבול/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully