וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאזן מושלם עם קוואי וג'ורג': הקליפרס הביסו 99:114 את דונצ'יץ' והמאבס

הצמד של הקליפרס צלף 54 נקודות משותפות, בעוד ילד הפלא נעצר על 22 באחוזים נמוכים וראה את רצף הניצחונות נקטע עם תבוסה ביתית. ניצחון שישי ברציפות לדנבר

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

שני משחקי NBA בלבד נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי). הקרב המרתק בין הקליפרס לדאלאס הסתיים בנוקאאוט של הראשונה, בעוד דנבר רשמה ניצחון נוסף, הפעם על חשבון וושינגטון.

משחקי הלילה:

דאלאס (6:11) - ל.א קליפרס (5:13) 114:99
דנבר (3:13) - וושינגטון (10:5) 104:117

שחקני לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד, פול ג'ורג', מול שחקן דאלאס מאבריקס דוריאן פיני סמית'. רויטרס
ושמישהו ינסה לעצור אותם. קוואי ופול ג'ורג' בפעולה/רויטרס
שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ', קריסטאפס פורזינגיס. רויטרס
לוקה, תכיר, ההגנה הטובה בליגה. דונצ'יץ' מתוסכל, הלילה/רויטרס

דאלאס (6:11) - ל.א קליפרס (5:13) 114:99

לוקה דונצ'יץ' הוא פלא, דאלאס היא הפתעה נעימה, אבל הקליפרס - בטח בסגל הנוכחי - הם פשוט רמה אחת מעליהם, אולי מעל כל ה-NBA. האורחת מ-LA שמרה על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בהם קוואי לאונרד ופול ג'ורג' שיחקו יחדיו העונה, תקעה סיכה בבלון של דונצ'יץ' והמאבס שנעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים, והמשיכה את הרצף הפרטי שלה שעומד כעת על שישה ניצחונות. תוך כדי היא לא רק הציגה התקפה שוטפת וקולחת, אלא בעיקר הגנת ברזל שהקשתה מאוד על הכוכב העולה של היריבה.

השורה הסטטיסטית הסופית של לוקה דונצ'יץ' - עם 22 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים - אולי נראית לא רע על הנייר, אבל מותירה רושם הרבה פחות טוב כשלוקחים בחשבון את האחוזים מהשדה (4 מ-14, כולל 0 מ-8 מהשלוש) ואת מספר האיבודים (7). מלבד פטריק בברלי שעשה עבודה הגנתית משובחת כהרגלו, גם קוואי וג'ורג' לא התביישו לשאת בנטל ההגנתי ושמרו אישית את דונצ'יץ' מפעם לפעם. שניהם גם דאגו שהמשחק יוכרע בשלב יחסית מוקדם, אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה ביתרון 18 של האורחת. אחר כך גם ניסיונות הקאמבק בראשות ג'יי ג'יי בראה נבלמו מהר מאוד. קוואי הוביל את רשימת הקלעים של הקליפרס עם 28 לצד 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'ורג' הוסיף 26 ו-6 חטיפות, לו וויליאמס השלים 75 נקודות משותפות של טריו הכוכבים עם 21 משלו, ומונטרז הארל תרם 12 ו-7 ריבאונדים. בצד השני, מלבד דונצ'יץ' גם קריסטאפס פורזינגיס נשאר מתוסכל עם 15 נקודות ב-4 מ-13 מהשדה, לצד 10 ריבאונדים.

פול מילסאפ, דנבר נאגטס, קולע מעל רוי האצ'ימורה, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
יש מי שיחפה על יוקיץ'. פול מילסאפ מול רוי האצ'ימורה/GettyImages

דנבר (3:13) - וושינגטון (10:5) 104:117

הנאגטס כבר סופרים שישה ניצחונות רצופים, והלילה הם יכולים להיות מרוצים במיוחד, שכן גם יום התקפי פושר מאוד של ניקולה יוקיץ' (8 נקודות) כלל לא הורגש. הצוות המסייע של מייק מאלון חיפה היטב על הסנטר הסרבי, והוביל בריחה ל-17 הפרש עם הירידה למחצית שממנו הוויזארדס לא באמת חזרו. ג'רמי גרנט היה האקס פקטור עם 20 נקודות מהספסל, מייסון פלאמלי (15) ומונטיי מוריס (10) בלטו גם הם בתור מחליפים, ויחד עם 17, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים של וויל בארטון, המלאכה הושלמה. יוקיץ' אמנם לא קלע מספר נקודות דו ספרתי, אבל תרם כהרגלו בריבאונדים (20) ואסיסטים (5). את הוויזארדס הוביל ג'ורדן מקריי, בעוד בראדלי ביל נעצר על 14 עם 6 מ-15 מהשדה, כולל 2 מ-10 מהשלוש.

האם לוקה דונצ'יץ' הוא כבר הטוב בעולם? הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully