וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טירוף מוחלט": צפו בבלם העצבני שנשך את יריבו בראש

פרננדו אמורבייטה, שנחשב לאחד השחקנים האלימים בספרד בעשור הקודם, התנפל על נסטור קמאצ'ו והורחק בדרבי הגדול של פרגוואי. רוקה סנטה קרוז כיכב עם רביעייה ב-2:4 של אולימפיה על סרו פורטניו

צילום מסך

הדרבי הגדול של פרגוואי בין אולימפיה וסרו פורטניו ייזכר לא בשל ריבוי השערים, האקשן או התוצאה הסופית (2:4 לאולימפיה), כי אם בשל אחת העבירות המלוכלכות ביותר שנראו השנה.

"טירוף מוחלט", נכתב ב"אס" על שהתרחש בדקה ה-83. אחרי שהחליפו מילים ודחיפות, הפך העימות בין בלם פורטניו והחלוץ היריב לרגע נדיר במגרשי הכדורגל: לפתע, החליט פרננדו אמורבייטה לנשוך את נסטור קמאצ'ו בראשו. הבלם הוותיק הורחק כמובן, אך מה שהיה מפתיע היה שגם קמאצ'ו ספג כרטיס אדום.

בפרגוואי היו שכינו את השחקן "חזיר", ולמען האמת, נשיכות לא זרות לאמורבייטה. ב-2013 שימש דווקא על תקן הקורבן בתקרית דומה - אז, כשחקן פולהאם, ננשך על ידי שחקן לידס יונייטד סולימן דוקארה, שהושעה משמונה משחקים.

ואולי אין זה מפתיע שלאמורבייטה מעורב שמאורע שכזה. אחרי הכל, הבלם בן ה-34, נחשב לאחד השחקנים האלימים בכדורגל הספרדי בעשור הקודם, כשצבר לא פחות מ-18 כרטיסים צהובים במהלך עונת 2009/10 באתלטיק בילבאו. בסך הכל, צבר לאורך הקריירה 139 כרטיסים צהובים ו-16 כרטיסים אדומים.

המשחק עצמו, כאמור, הסתיים ב-2:4 לאולימפיה, שניצבת כעת בפסגת הטבלה בפרגוואי עם 44 נקודות - 13 יותר מהיריבה העירונית, השלישית בטבלה. כוכב המשחק היה רוקה סנטה קרוז בן ה-38, שהוכיח שכוחו עוד במותניו עם רביעייה תוך 47 דקות.

עוד בוואלה

משפחת הכדורגלן שנהרג: "זייפו את מותו, הוא עדיין בחיים"

לכתבה המלאה

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully