וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:3 להפועל תל אביב על רמת השרון. יעקב בוזגלו: "למאור יש כאבי ראש"

25.11.2019 / 19:58

אלטמן (60), כנאנה (70) ודוידה (85) העניקו לקלינגר ניצחון במשחק אימון לפני בית"ר. בוזגלו ייבדק: "מקווים שזה לא משהו חמור"

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ניר קלינגר ומשה סיני מוצגים בהפועל תל אביב

עדכון ראשון: 12:31

הפועל תל אביב גברה הערב (שני) 1:3 על עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית במשחק האימון האחרון לפני המפגש עם בית"ר ירושלים בבלומפילד ביום ראשון הקרוב. שמעון אבוחצירא עוד הספיק להעלות את רמת השרון ליתרון בדקה ה-30, אולם המחצית השנייה התנהלה בשליטה מוחלטת של הקבוצה של ניר קלינגר, שגם השיגה את המהפך.

עומרי אלטמן השווה עם כדור חופשי מצוין בדקה ה-60, עלי כנאנה השלים את המהפך בדקה ה-70 ואושר דוידה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85. המשחק היה מתוח ועצבני ביחס למשחק אימון, וכלל שלושה מורחקים: בן רייכרט ורז כהן ספגו כרטיסים אדומים אחרי שהחליפו דחיפות בדקה ה-58, ובדקה ה-63 גם אור אוסטווינד מרמת השרון הורחק אחרי עימות עם עמנואל בואטנג.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
לפחות במשחקי אימון השחקנים שלו כובשים. ניר קלינגר/סוכנות ג'יני

עוד קודם לכן מאור בוזגלו, שמשמש כקפטן הפועל תל אביב העונה, הודיע שיוותר על הסרט. הקשר פרסם היום (שני) פוסט באינסטגרם בו כתב: "קפטן זה לא סרט על היד, קפטן זו שייכות, מחוייבות והמון לב ונשמה ובדיוק כך אני מרגיש בהפועל תל אביב, אבל הסרט הוא בעיקר סימבולי ואמור להיות שייך למי שעבר כברת דרך ורגעים לא תמיד פשוטים עם המועדון ולכן אני חושב שמן הראוי שהסרט יועבר לאוראל דגני ודמארי שהמועדון הזה משמש כאבן דרך משמעותית בחיים ובקריירה שלהם".

בוזגלו נבחר לשמש כקפטן הפועל תל אביב באוגוסט, מספר שבועות אחרי שחתם במועדון, אחרי שהסרט נשלל מאוראל דגני בעקבות חילוקי הדעות עם ההנהלה שנבעו מהדרישה שלו לחוזה חדש. עומר דמארי ששימש כאחד משני הקפטנים בעונה שעברה אחרי שחזר למתחם חודורוב, לא קיבל את הסרט וניר לקס שימש כסגן הקפטן.

בנושא אחר, אביו של השחקן יעקב בוזגלו הבהיר היום כי בנו סובל בתקופה האחרונה מכאבי ראש ויעבור מחר בדיקת דם, בתקווה לגלות מה מפריע לו. בוזגלו אמר בעניין: "אנחנו מקווים שזה משהו קטן ויעבור לו ולא מדובר במשהו רציני".

עוד בוואלה!

"עכשיו יש לי את המקום שלי ואני לא רוצה לוותר עליו": יאניק וילדסחוט בראיון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully