וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אסור לנו לאבד נקודות במשחקים הקרובים"

25.11.2019 / 6:34

האדומים חזרו לאימונים לקראת בני יהודה וסימנו את שלושת המשחקים הקרובים כחובה על מנת לחזור למאבק האליפות. צדק יושאל בינואר?

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בתום יומיים של מנוחה, תפתח הבוקר (שני) הפועל באר שבע בהכנות לחזרה מהפגרה בת שלושת השבועות כשתארח בשבת את בני יהודה. אחרי ההפסד לסקציה נס ציונה במחזור ששלח את הליגה לפגרה הארוכה, רוצים בבאר שבע לחזור הביתה לטרנר ולנצח.

למעשה, מסמנים בקבוצה כמטרה לקחת תשע נקודות מתשע בשלושת המשחקים שמצפים להם בתוך תשעה ימים. לבאר שבע כאמור מחכה משחק בית מול בני יהודה ולאחר מכן במחזור אמצע השבוע משחק חוץ נגד הפועל כפר סבא ובמחזור שלאחר מכן משחק ביתי מול מכבי חיפה שייערך ביום שני בעוד שבועיים ויסגור את הסיבוב הראשון של ליגת העל.

כדי שלבאר שבע יהיה סיכוי לחזור למאבק על האליפות דרך שלושה ניצחונות, על השחקנים של ברק בכר להיות מחויבים למשחק הרבה יותר אינטנסיבי ובלתי מתפשר. במשחק האימון שנערך ביום שישי מול הכח עמידר רמת גן אמנם ניצחה באר שבע ואחת הכותרות הייתה שובו של מאור מליקסון, אבל במחצית הראשונה הביכה הקבוצה מהליגה הנמוכה את הקבוצה של ברק בכר ואפילו הובילה 0:1 בהפסקה.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
לפני המשחק שוחח בכר עם השחקנים ואמר בין היתר: "התוצאה במשחק לא מעניינת אותי. אני רוצה לראות לחץ בלתי מתפשר אחרי כל איבוד כדור שלנו במטרה לזכות בו מחדש במהירות"/קובי אליהו

לפני המשחק שוחח בכר עם השחקנים ואמר בין היתר: "התוצאה במשחק לא מעניינת אותי. אני רוצה לראות לחץ בלתי מתפשר אחרי כל איבוד כדור שלנו במטרה לזכות בו מחדש במהירות. אני רוצה לראות שחקנים שחוזרים לעמדות המוצא שלהם ולא מפקירים". כפי שפורסם כאן ביום שישי, בכר לא אהב לראות את קבוצתו בדקות הראשונות ואחרי איבוד כדור של בן שהר שהסתיים בשער לחובת באר שבע, החליט המאמן להוציא את החלוץ כבר אחרי פחות מ-20 דקות. בהמשך הוציא המאמן גם את נאור סבג, שפתח בקישור לצד עדן שמיר ומרואן קבהא.

במיוחד כיוון שלא היה מרוצה מהדקות במחצית הראשונה, בכר מתכוון לעמוד באימונים הקרובים על כך שהקבוצה תתרגם למגרש האימונים את ההוראות הבלתי מתפשרות שלו בעניין משחק ההגנה של כל השחקנים. "רק מי שימלא את ההוראות עד הסוף ולא יזייף, ישחק", אמרו אמש במועדון. "אם רוצים להיות במאבק על האליפות, אסור לאבד נקודות במשחקים הקרובים".

מחר ומחרתיים הוחלט בקבוצה לקיים שני אימונים ביום. מחר בערב הוזמנו השחקנים לאוניברסיטת באר שבע לאימון מיוחד שיוקדש כולו ליוגה. זו תהיה הפעם הראשונה בה יהיו השחקנים שותפים לשיעור יוגה.

עוד בוואלה!

בכר החליף את שהר אחרי 20 דקות במשחק האימון של באר שבע: "הוא רצה לזעזע"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
אם הם רוצים לחזור למאבק האליפות, הם צריכים להשיג תשע נקודות משלושת המשחקים הקרובים/ברני ארדוב

מי ששיחק ביום שישי לראשונה עם הקבוצה במשחק אימון הוא שיר צדק, ששיתף פעולה במחצית השנייה עם עמית ביטון במרכז ההגנה. שחקנים העידו אתמול כי צדק נראה טוב אחרי תקופה ארוכה בה לא היה חלק מהקבוצה וההערכה היא שיש סיכוי שהוא יושאל בינואר לחצי עונה על מנת שיוכל לחזור לשחק. לשחקן, כזכור, יש חוזה גם לעונה הבאה בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully