וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר החליף את שהר אחרי 20 דקות במשחק האימון של באר שבע: "הוא רצה לזעזע"

22.11.2019 / 12:02

הבאר שבעים ניצחו 1:3 את הפועל רמת גן במשחק אימון, מליקסון חזר וכבש, אולם בקבוצה עסקו בחילוף המוקדם: "שיחקנו רע בדקות הפתיחה"

צפו בנייג'ל האסלביינק כובש במדי נבחרת סורינאם/יוטיוב

בווידאו: נייג'ל האסלביינק כובש במדי נבחרת סורינאם

ברוך שובך. מאור מליקסון חזר היום (שישי) למגרשים אחרי היעדרות של קרוב לחצי שנה, שותף ל-45 דקות ואפילו כבש בניצחון 1:3 של הפועל באר שבע על הפועל רמת גן. גם גל לוי וניב זריהן כבשו עבור הקבוצה של ברק בכר במשחק האימון שהתקיים באצטדיון רמת גן.

הקבוצה מבירת הנגב ניצלה את המשחק כדי להעניק הזדמנות לכמה שחקנים שזוכים לפחות דקות בתקופה האחרונה. ג'ימי מרין ועידו כהן פתחו בהרכב, ובמחצית השנייה שותפו מלבד מליקסון המתקאמבק גם רז רחמים, שיר צדק, חנן ממן ואחרים.

הרכב הפועל באר שבע במחצית הראשונה: אוהד לויטה, בן ביטון, מיגל ויטור, עידו כהן, אורן ביטון, מרואן קבהא, עדן שמיר, נאור סבג, ג'ימי מרין, ז'וזואה, בן שהר.

הרכב הפועל באר שבע במחצית השנייה: רז רחמים, שיר צדק, עמית ביטון, שון גולדברג, אור דדיה, דוד קלטינס, תומר יוספי, גל לוי, חנן ממן, מאור מליקסון, ניב זריהן.

מאור מליקסון, הפועל באר שבע. מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
טוב שחזרת. מליקסון בפעולה, היום/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע

במהלך המשחק התרחש אירוע יוצא דופן כשברק בכר הוציא כבר אחרי 20 דקות את בן שהר. דקות ספורות לאחר מכן הוחלף גם נאור סבג. "שיחקנו רע בדקות הפתיחה של המשחק. ברק כנראה רצה לזעזע את הקבוצה והוציא את בן ובהמשך גם את נאור", אמר גורם במועדון על הצעד של המאמן.

כזכור לפני הפגרה הנוכחית הפסידה הפועל באר שבע בצורה מפתיעה לסקציה נס ציונה ובמועדון רוצים לחזור למסלול הניצחונות מיד בתום הפגרה כשהליגה תחזור בשבת הבאה. "חייבים להרים את רמת המשחק אחרת נמשיך להתנדנד בתוצאות", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully