וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון "אישר" את הגעת אנתוני, כרמלו ודאדלי בשיחות שלום

ב-Yahoo זיכו את ג'יימס וסיפרו שלא היה אחראי לוויתור של הלייקרס על חברו. כרמלו: "תעזבו את דאדלי בשקט, הוא לא אשם"

וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

לברון ג'יימס "נתן אישור" להחתים את כרמלו אנתוני בלוס אנג'לס לייקרס בקיץ, אבל לבסוף ראשי הארגון החליטו לוותר על האפשרות הזו. לברון ניצב תחת ביקורת כשהקבוצה מעיר המלאכים בחרה לצרף דווקא את ג'ארד דאדלי כגיבוי לעמדה מספר 3, אבל כריס היינס מ-YAHOO חשף היום (שישי) שלא הייתה לו יד בכך שכרמלו לא הוחתם ובעצם "זיכה" אותו.

כרמלו בן ה-35 מצא את עצמו בלי קבוצה במשך זמן רב ורק לאחרונה חתם על חוזה בלתי מובטח בפורטלנד. לאור העובדה שלברון ג'יימס נחשב לקרוב אליו, רבים הופתעו שהאחרון לא עזר לו להגיע לעונת פרישה בלייקרס. מלו היה מאוד מתוסכל וההרגשה הייתה שהוא הופך לפרסונה נון גרטה בליגה.

שחקן העבר רויס וייט אמנם חווה קריירה מאוד חיוורת, אבל באוגוסט הדברים שאמר זכו לתהודה רחבה: "כל מי ששיחק כדורסל ברמה הכי גבוהה שיש יודע כמה מלו טוב. ואנחנו יודעים שאין מצב שהלייקרס מחתימים את ג'ארד דאדלי ולא אותו. איך יכול להיות שלברון נותן לאח שלו להישאר באוויר וללייקרס להחתים את דאדלי?".

אחרי הדברים הללו, פרשנים רבים חוו את דעתם על כך שהלייקרס העדיפו של דאדלי על פני כרמלו ופתאום הפורוורד הוותיק הפך ל"זה שבגלל מלו לא בקבוצה". אגב, לא בטוח שלדאדלי היה אכפת יותר מדי.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס מול ג'ארד דאדלי שחקן לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
התחממות ביחסים. כרמלו ודאדלי/GettyImages

בין דאדלי לכרמלו נוצרו יחסים מתוחים בשנים הארוכות שלהם בליגה וב-2015 הראשון אף אמר: "לדעתי כרמלו אנתוני השחקן הכי אוברייטד בליגה. הוא נתפס כאחד מחמשת השחקנים הכי טובים, יש לו כישרון, אבל הוא חייב לעבור את הסיבוב הראשון, השני. הוא חייב לקחת את הקבוצה הזאת (ניו יורק ניקס) לפלייאוף. עם הסגל הזה, לברון היה מגיע למקום השמיני. הוא לא לברון".

הלילה כרמלו שלח מסר מפוייס: "בעבר היו עניינים ביני לבין דאדלי, אבל בזמן האחרון אני מתחיל להרגיש קצת רע בשבילו. הרגשה כזו של 'תעזבו אותו בשקט'. זו לא אשמתו שלא הייתה לי קבוצה והביקורת לא מגיעה לו. אי אפשר להאשים אותו במה שעבר עליי. הייתי צריך לדבר עם כמה אנשים ולהגיד להם לרדת ממנו. הוא לא הסיבה שלא מצאתי קבוצה".

דאדלי קרא ושלח מסר של שלום בעצמו, כשצייץ בחשבון הטוויטר: "אני שמח לראות את מלו בחזרה על הפרקט, עושה מה שהוא אוהב!".

עוד בוואלה!

"בגלל זה הוא הטוב בהיסטוריה": לברון מדהים את ה-NBA אחרי עוד שיא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully