וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני רק רוצה להיפרד מה-NBA בכבוד, אז למה כולן דוחות אותו?

מלו עדיין בונה על עונת פרישה, אבל זוכה להתעלמות גם מהנבחרת. בארצות הברית מעלים טיעונים בעד ונגד, מאמנו האישי מופתע: "הוא יותר טוב מ-70 אחוז מהשחקנים ב-NBA"

עריכת וידאו: מתן חדד

האם כרמלו אנתוני יזכה לסוף ראוי לקריירה? הכוכב הדועך שנראה לאחרונה בקצה הספסל של יוסטון ממשיך לחפש קבוצה שתחתים אותו לעונת פרישה ב-NBA - וממשיך לקבל דחיות פעם אחר פעם.

מאז ששיקגו שחררה אותו אחרי שהגיע אליה בטרייד מיוסטון בחודש ינואר, הסמול פורוורד בן ה-35 מתאמן, שומר על כושר ומחכה להצעה ראויה מאחת מקבוצות הליגה הטובה בעולם, אבל נראה שבינתיים לא הגיעה אפילו אחת כזו. הלייקרס בדקו את האפשרות - אולי בהשראת ובהמלצת החבר הטוב לברון ג'יימס - אבל ירדו ממנה מהר מאוד; הניקס השתעשעו במחשבה להחזירו, אבל בסופו של דבר דחו את הרעיון על הסף; ולאחרונה אפילו נבחרת ארצות הברית, שסובלת מגל חיסורים והברזות כמעט חסר תקדים, סירבה בנימוס לתת לו צ'אנס להצטרף לסגל המורחב.

עוד בנושא

הדיון החם בארצות הברית: האם ב-NBA ממעיטים בערכו של לברון?
נאום הדמעות של ג'רמי לין: "מרגיש שה-NBA ויתרה עליי. זה כואב"
ניסיון אחרון למצוא קבוצה ב-NBA: עומרי כספי יוצא לארצות הברית

כרמלו אנתוני. AP
מכוכב לפרסונה נון גרטה. כרמלו/AP

אז איך מלו הפך תוך כמה שנים מכוכב NBA לדמות דחויה ולא רצויה? למאמנו האישי כריס בריקלי יש הסבר אפשרי. "הסיטואציה של מלו מזכירה לי את הסיטואציה שאלן אייברסון היה בה בזמנו, כשניסה לחזור ל-NBA בגיל מבוגר. כל הקבוצות חשבו 'הוא בטח רוצה את התפקיד שלו, בטח הוא רוצה את הדקות והמעמד שלו, אז כדאי להתרחק ממנו'. זה מה שקורה גם עם מלו עכשיו, וזה מוזר כי הוא יותר טוב מ-60 או 70 אחוז מהשחקנים שמשחקים היום ב-NBAף אבל קבוצות מפחדות שהוא ירצה להיות הכוכב, לקחת הרבה זריקות, לקבל הרבה דקות. זה פשוט לא נכון. מלו רק רוצה עונת פרישה, רק רוצה להיפרד בכבוד, לעשות את מה שדוויין ווייד עשה. היתה לו קריירה נפלאה ולעזאזל, הוא עוד יגיע להיכל התהילה. מגיע לו יותר טוב מזה".

בריקלי טוען ש"כרמלו נמצא ב-100 אחוז כשירות", ושהוא עורך אימונים אינטנסיביים בחודשים האחרונים כדי להכין את עצמו לעונה הקרובה. עכשיו כל מה שחסר זו קבוצה, ויש כבר מי שמנסה לחלץ לעזרתו של אנתוני.

"תנו למלו עונת פרידה", צייץ הלילה דמיאן לילארד, וכשנשאל מדוע פורטלנד שלו לא עושה זאת, השיב: "אין לנו את הכסף לזה, אבל מלו צריך לשחק".

עוד בוואלה!

למה הלייקרס ירדו מכרמלו אנתוני?

לכתבה המלאה

גם שחקן העבר קנדריק פרקינס, כיום פאנליסט ברשת ESPN, טוען ש"מלו מחוץ ל-NBA לא בגלל שחסרה לו היכולת או הכושר. זה קשור לאמונה הרווחת ב-NBA שהוא לא מוכן לתת לקבוצה את שנדרש ממנו כיום, במצבו הנוכחי. בגילו ובמעמדו ידרשו ממנו להיות חבר טוב בחדר ההלבשה ולקבל כמה דקות מהספסל, וקבוצות לא בטוחות שהוא מוכן לזה".

בנוסף, זעם פרקינס על כך שגם נבחרת ארצות הברית, בה מלו הגיע לשיאים אישיים ומקצועיים, התנערו ממנו. "הזלזול חייב להיפסק! נבחרת ארצות הברית יכולה להיעזר במלו, הוא עדיין סקורר אדיר!!!", צייץ.

נראה שהדעות ב-NBA חלוקות: שחקנים רבים מופתעים מחוסר הביקוש שיש לאנתוני בשוק, אבל מנהלים ומאמנים - גם אם לא אומרים זאת בקול רם - נזהרים ממנו כמו מאש.

"מלו הוא פאקינג הול-אוף-פיימר, זה פשוט מצחיק איך שהעולם התחרפן בגלל הרשתות החברתיות. כנראה אף אחד לא זוכר עד כמה מלו טוב. מבאס לראות איך אנשים מתייחסים לשחקן ענק כאילו שהוא לא שחקן בכלל", אמר בלייק גריפין לאחרונה.

מאידך, רק לאחרונה הסביר צ'ונסי בילאפס, ששיחק עם אנתוני בעבר, מה מרתיע את המנהלים והמאמנים ב-NBA לגבי כרמלו.

"אני מרגיש רע בשבילו. מלו היה חבר טוב לקבוצה. הוא התאמן כל יום ולא החמיץ משחקים. הבעיה שלו, ואמרתי לו את זה, היא שלקלוע 30 נקודות במשחק היה יותר מדי ביג דיל בשבילו. הוא מחוץ לליגה בגלל שיש לו מנטליות בעייתית. הוא לא אומר, 'אוקיי, אני מוכן להיכנס ולשחק נגד המחליפים, אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה', הוא עדיין לא שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully