וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאום הדמעות של ג'רמי לין: "מרגיש שה-NBA ויתרה עליי. זה כואב"

הרכז שהביא לליגה את תופעת ה"לינסניטי" ונשכח אשתקד בטורונטו, בכה בראיון בטייוואן: "הפרי אייג'נסי הזה הוא שפל עבורי". צפו

עריכת וידאו: מתן חדד

הפרי אייג'נסי ב-NBA היה ועודנו אולי הכי מרתק שהיה אי פעם. כוכבי על כמו קווין דוראנט, קיירי אירווינג, פול ג'ורג', קוואי לאונרד, ראסל ווסטברוק ואחרים החליפו קבוצות ושיגעו את הליגה. אבל יש גם את הצד השני, יש שחקנים שנשכחו ואין להם ביקוש בכלל כמו עומרי כספי למשל. אלא שהשם אולי הכי גדול שנותר ממש מאחור הוא של ג'רמי לין.

הרכז האמריקאי ממוצא טיוואני שיגע את הליגה לפני כמה שנים וגרם לתופעת ה"לינסניטי" בשל הטירוף שהיה סביבו. לין סבל משורה של פציעות, הלך ודעך ובעונה החולפת היה שחקן שולי לחלוטין בטורונטו ראפטורס וכלל לא שיחק בקבוצה שסיימה את העונה עם זכייה מדהימה באליפות.

צפו בנאום הדמעות של לין

לין, שכנראה ישחק באירופה בעונה הבאה ושמו קושר עם מעבר אפשרי לצסק"א מוסקבה, ערך ראיון נרגש בטייוואן שבו הוא פרץ בדמעות ואמר: "הפרי אייג'נסי הזה הוא תחתית ונקודת שפל עבורי. זו תקופה קשה עבורי, במובן מסויים אני מרגיש שה-NBA סוג של ויתרה עליי".

לין היה בשיאו כששיחק דווקא בניו יורק ניקס והביא עמו את ה"לינסניטי". הוא הוליך את הקבוצה הכי לוזרית בליגה לרצף של שישה ניצחונות עם ממוצע של 26.8 נקודות למשחק, כולל סל ניצחון מול טורונטו. לין עבר לראפטורס בטרייד מאטלנטה בעונה שעברה, אבל הוא היה רק הרכז השלישי אחרי קייל לאורי ופרד ואן ווליט. לין שיחק רק 27 דקות לאורך כל הפלייאוף, מה שלא עזר לו יותר מדי להעלות את ערכו בשוק השחקנים החופשיים בליגה.

עוד בוואלה!

הדיון החם בארצות הברית: האם ב-NBA ממעיטים בערכו של לברון ג'יימס?

לכתבה המלאה
ג'רמי לין במדי טורונטו ראפטורס. AP
קיץ עגום עבורו. ג'רמי לין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully