וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט פייבוריטית להנחית את אנדרו בוגוט, הלייקרס יורדים מכרמלו אנתוני

הסנטר האוסטרלי קרוב לחזרה לקבוצה עימה זכה באליפות בעונת 2014/15 ולמלא את המשבצת הפנויה האחרונה בסגל. בעקבות ההתרחקות מהפלייאוף: הלייקרס חזרו בהם מהמו"מ עם חברו הטוב של לברון

אנדרו בוגוט במדי סידני קינגס. AP
ברוך שובך. אנדרו בוגוט במדי סידני קינגס/AP

אנדרו בוגוט קרוב לחזרה ל-NBA. הסנטר האוסטרלי הוותיק (34, 2.13) מתקרב לחתימה ולחזרה לקבוצתו לשעבר גולדן סטייט. בוגוט, ששיחק בקבוצה מהמפרץ בין השנים 2012-2016 ואף לקח עמה את תואר האליפות בשנת 2015, ימלא את המשבצת של השחקן ה-15 והאחרון בסגל של האלופה.

האוסטרלי שנפלט מהליגה בשנה שעברה ועבר לשחק במולדתו במדי סידני קינגס סיים את העונה באוסטרליה, וכעת פניו מועדות בחזרה לארצות הברית. ב-NBA יש לבוגוט נסיון רב. בסך הכל הוא שיחק 13 שנים בליגה ועבר בין היתר במילווקי באקס, דאלאס מאבריקס, קליבלנד קאבלירס, לוס אנג'לס לייקרס וכאמור, אצל הווריירס.

החתימה הצפויה של השחקן בשורות האלופה אמורה לעבות את מצבת הגבוהים ולתת גיבוי לשחקניה הגבוהים, דמרכוס קאזינס שחזר מפציעה קשה באמצע העונה, קוון לוני ודמיון ג'ונס.

בימים האחרונים דווח בארצות הברית שבוגוט מעורר עניין בכמה קבוצות, כשלמעט גולדן סטייט גם פילדלפיה הוזכרה כמועמדת עיקרית לקלוט אותו.

עוד ב-NBA: אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN מדווח שהלייקרס קטעו את המשא ומתן שנוהל בימים האחרונים עם כרמלו אנתוני - בעיקר על רקע ההתרחקות של הלייקרס מהעפלה לפלייאוף, שכביכול הופכת את ההחתמה למיותרת. הלייקרס ניהלו משא ומתן מתקדם להחתמתו של אנתוני בן ה-34, ששוחרר במהלך העונה מיוסטון אחרי קדנציה מאכזבת, אולם כעת חזרו בהם.

עוד בנושא

אין חיה כזאת: מילווקי באקס, הקבוצה עם המאזן הטוב ב-NBA, היא אנומליה סטטיסטית
יוסטון וג'יימס הארדן יודעים: אנחנו נכנסים לקצב בתזמון מושלם, "פי-ג'יי טאקר לא מוערך"
אוקלהומה סיטי גירדה ניצחון, טורונטו הפסידה, ג'יימס הארדן היה גדול על בוסטון

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
האיחוד שוב יידחה. לברון וכרמלו אנתוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully