וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון וג'יימס הארדן יודעים: אנחנו נכנסים לקצב בתזמון מושלם, "פי-ג'יי טאקר לא מוערך"

בזמן שהסלטיקס שוקעים ומחפשים פתרונות ("הבעיה קשורה במחויבות"), הרוקטס ניצחו בבוסטון ושוב נראים במיטבם. הארדן מסביר את הפריחה המחודשת, פול מחמיא לטאקר: "חייב להיות בחמישיית ההגנה של העונה"

קיירי אירווינג בוסטון סלטיקס. AP
הדעיכה נמשכת. אירווינג/AP

בוסטון לא מבינה מה קורה לה. הדעיכה של הסלטיקס נמשכת כבר תקופה ממושכת, ואוהדי הקבוצה כבר לא מופתעים מהיכולת החלשה, אבל גם להם אתמול (ראשון) התחיל להימאס ממה שהם רואים, ושרקו במחצית בוז לשחקנים בירידה להפסקה, כשהסלטיקס בפיגור ביתי של 22 נקודות מול יוסטון. הרוקטס כבר הוליכו ב-28 הפרש, ואומנם בוסטון הצליחה לצמק בסיום, אבל הרוקטס כן השלימו עוד ניצחון, 105:114, והוסיפו עוד הפסד למאזן של בוסטון, שירדה למאזן 26:38. "הבעיה הכי גדולה שלנו קשורה למחויבות לניצחון, והיכולת להיות עקביים בזה", הודה אל הורפורד בסיום.

גם המאמן בראד סטיבנס יודע שבשלב הזה של העונה, הסלטיקס אמורים היו להיות במיטבם, לקראת שלבי הסיום של העונה הרגילה והפלייאוף (שמתחיל עוד שישה שבועות), אבל אחרי חמישה הפסדים בשישה משחקים, כשעכשיו מצפה לה לו"ז עם 12 מתוך 14 המשחקים הבאים מול קבוצות פלייאוף - בוסטון בבעיה. "כרגע לצערנו אנחנו ברצף רע", אומר הורפורד, "בשלב הזה החבורה שלנו צריכה לוודא שאנחנו נשארים ביחד, ואפילו יותר קרובים, כי אני יודע שזה קשה. אנחנו הראשונים שלא רוצים להפסיד. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד, כי כולנו יודעים שאנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב".

בראד סטיבנס יודע ש"אנחנו צריכים להשתפר, גם מבחינה אישית, וגם קבוצתית. אנחנו בודקים כל דבר בכל משחק. בכל רגע ביום, לפני השינה, באימונים, כל הזמן חושבים על זה. דני איינג' כבר אמר את זה: כשיש לנו שישה-שבעה שחקנים שמשחקים טוב, מצבנו טוב. אנחנו פשוט צריכים לחזור לזה".

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
שוב במיטבו. הארדן/AP

מנגד, בצד השני של הפרקט, קורה דבר הפוך: יוסטון מתחילה להיכנס לקצב, וג'יימס הארדן טוען שעכשיו, חמישה חודשים אחרי פתיחת העונה המקרטעת, הרוקטס משחקים כמו שציפו מהם, כקבוצה שתתמודד על התואר. "זו הרגשה טובה מאוד מאוד שיש לנו את כל הסגל ולהיכנס לקצב", אמר הארדן, "זה הזמן המושלם לזה. עוד לא הייתה לנו הזדמנות העונה לדחוף, לדחוף, לדחוף. עכשיו זו הזדמנות עבורנו לדחוף, לדחוף, לדחוף, ולהיכנס לקצב לקראת הפלייאוף".

הרוקטס, עם חמישה ניצחונות רצופים, יודעים שהמפתח להצלחה הוא כריס פול בריא. אתמול CP3 קלע 15 נקודות, חילק 12 אסיסטים, הוסיף 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות. ברצף חמשת הניצחונות של הרוקטס, פול עם ממוצע של 10.2 אסיסטים למשחק. יחד עם הארדן (42 נקודות אתמול, 39.5 בבמוצע בחמשת האחרונים), זה נראה טוב. "אנחנו נכנסים לקצב", אמר הארדן, "לאורך העונה היו לנו המון פציעות, המון עליות וירידות, אבל סוף סוף אנחנו נכנסים לקצב בשני צדי המגרש, וזו תחושה נהדרת. סוף סוף אנחנו בריאים, וזה מרגיש נהדר. אנחנו מנצחים. החבר'ה יודעים את התפקיד שלהם. אנחנו נותנים עבודה בהגנה. אנחנו עוזרים אחד לשני. אנחנו מדברים. זה כל הסיפור".

עוד באותו נושא

OKC גירדה ניצחון, טורונטו הפסידה, ג'יימס הארדן היה גדול על בוסטון

לכתבה המלאה
פי ג'יי טאקר יוסטון רוקטס מול ג'ייסון טייטום בוסטון סלטיקס. AP
לא מוערך? טאקר/AP

יוסטון כבר הייתה מדורגת 14 במערב אחרי שפתחה את העונה במאזן 14:11, אבל כעת היא במאזן 25:38 וקרובה למקום השלישי. היא במאזן 9:19 כשהארדן, פול וקלינט קאפלה בריאים, ובמאזן 1:5 מפגרת האולסטאר. "כולם ידעו שלא נסיים במקום ה-14", אומר פי ג'יי טאקר, "פשוט היינו צריכים למצוא את עצמנו. קבוצה חדשה, סגל חדש, הרבה דברים שונים. אמרנו כל השנה, גם כשהיינו מקום 14, שאנחנו פשוט צריכים להמשיך להתאמץ ולצאת מזה, לשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו עד אפריל, ושם להתגלגל. לא אכפת לנו באיזה מקום אנחנו. אנחנו פשוט רוצים לשחק הכי טוב שאפשר כשיגיע הפלייאוף".

טאקר שוב מוזכר כאחד המפתחות להצלחה של הרוקטס. הוא לא נוצץ, לא גונב את תשומת הלב, אבל אתמול הוא סיפק חטיפה מכריעה וקלע שלשה חשובה. "אנחנו תמיד אומרים את זה, פי-ג'יי לא מוערך מספיק", אמר כריס פול, "אבל לא בחדר ההלבשה שלנו. הוא לא משחק בשביל לקבל טפיחה על השכם מהחבר'ה מסביב לליגה. הוא חייב להיות בחמישיית ההגנה של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully