וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אנס אחרון בהחלט: כרמלו אנתוני חתם על חוזה לא מובטח בפורטלנד

אחרי יותר משנה מחוץ ל-NBA, מלו בן ה-35 חוזר ויעבה את מצבת הפורוורדים הדלילה של הבלייזרס. הבכורה: נגד סן אנטוניו בין שבת לראשון

עריכה: ליר שפיגלר

אחרי יותר משנה מחוץ ל-NBA, כרמלו אנתוני מקבל הזדמנות אחרונה לסיים את הקריירה בטעם טוב. הפורוורד בן ה-35 חתם הלילה (בין חמישי לשישי) על חוזה לא מובטח בשורות פורטלנד, וינסה לסייע לבלייזרס להיחלץ מפתיחת העונה המאכזבת (מאזן 8:4). בחודשים האחרונים מלו טען כי התאמן מדי יום ביומו והתכונן לקאמבק בצורה רצינית ביותר, למרות שההצעות בוששו לבוא.

אולם הבלייזרס, שסובלים ממצבת פורוורדים דלילה אחרי עזיבת אל פארוק אמינו ומו הארקלס בקיץ ועל רקע ההשבתה הממושכת של זאק קולינס, שאמור היה להפוך לפאוור פורוורד הפותח העונה, הרימו בסופו של דבר את הכפפה.

הכדורסלן האמריקאי כרמלו אנתוני. GettyImages
יפרוש בטעם טוב? כרמלו/GettyImages

אנתוני יצטרף לבלייזרס היישר למסע משחקי החוץ הקרוב, שיכלול שישה משחקים ויתחיל במשחק אצל סן אנטוניו בלילה שבין שבת לראשון. מלו, שבפעם האחרונה ששיחק ב-NBA שוחרר מיוסטון זמן קצר אחרי פתיחת העונה, היה מחוזר על ידי פורטלנד לא אחת בעבר, עוד לפני הדעיכה הגדולה בשנתיים האחרונות שלו בליגה. כעת הוא מקבל צ'אנס להשלים את שני הכוכבים של הבלייזרס בקו האחורי, דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום.

לברון ג'יימס ודוויין ווייד, שניים מחבריו הקרובים של מלו, בירכו אותו לרגל החזרה. ווייד צייץ ש"הגיע הזמן", וקינג ג'יימס הגדיל לעשות כשפרסם באינסטגרם שבעה פוסטים בשתי דקות כדי לברך את אנתוני.

עוד בוואלה!

האיש שיש לו הכל: לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully