וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ז'ורז'ה ז'סוס יזכה בגביע ליברטדורס, הוא ימונה למאמן ברצלונה"

בפורטוגל משוכנעים שמאמן פלמנגו הוא המועמד המוביל להחליף את ואלוורדה. לואיס סוארס טוען: "אני לא בירידה, המספרים מדברים בעד עצמם"

עריכה: ליר שפיגלר

מי יהיה המאמן הבא של ברצלונה? בפורטוגל משוכנעים שהתשובה היא ז'ורז'ה ז'סוס. המאמן בן ה-56, שמתחרה בימים אלה על הזכייה בגביע ליברטדורס עם פלמנגו, הוזכר כמועמד להצטרף למועדון הפאר הקטלאני כמה וכמה פעמים בעבר.

אבל בקיץ הקרוב - משוכנעים חבריו הקרובים - זה באמת יקרה. "אם הוא יזכה בגביע ליברטדורס, הוא יתמנה למאמן ברצלונה. אין לי שום ספק בזה", צוטט בפורטוגל חברו הטוב קרלוס פדראו. "ז'ורז'ה יהיה מאושר לקחת על עצמו את האתגר הזה, כי הוא אוהב אתגרים. הסגנון שלו מתאים מאוד לברצלונה".

ז'סוס, אחד מגדולי המאמנים בכדורגל הפורטוגלי, עזב בקיץ האחרון את המולדת וחתם בפלמנגו הברזילאית. הוא נחשב למאמן התקפי, והושווה לא פעם לפפ גווארדיולה. בימי כהונתו כנשיא ברצלונה, ניסה ז'ואן לאפורטה להנחית את ז'סוס בקאמפ נואו כמה וכמה פעמים ללא הצלחה.

ז'ורז'ה ז'סוס מאמן פלמנגו. GettyImages
על הכוונת של בארסה. ז'ורז'ה ז'סוס/GettyImages

ברצלונה עוסקת בעתיד גם בכל הקשור לסגל. על פי "אל מונדו דפורטיבו", המנהל המקצועי אריק אבידל מתכוון לרכוש בקיץ 2020 שלושה שחקנים - בלם, מגן וחלוץ שיירש את לואיס סוארס.

סוארס עצמו, אגב, טען בראיון ל"ספורט" הקטלאני ש"אני לא מרגיש שאני בירידה. המספרים שלי מדברים בעד עצמם - אני הכובש השלישי הכי טוב בתולדות המועדון. טבעי שלפעמים יש תקופות פחות טובות".

עוד בוואלה!

הסרטון שאוהדי ליברפול יאהבו לראות: שאקירה המומה מהרביעייה באנפילד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully