וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שאוהדי ליברפול יאהבו לראות: שאקירה המומה מהרביעייה באנפילד

ברצלונה הוציאה טריילר לסרט תיעודי ובו בת הזוג של פיקה מגיבה בסערה להתפרקות באנפילד. פיקה בראיון: "פפ תמיד אמר לנו, הליגה היא הכי חשובה"

שאקירה צופה בג'רארד פיקה משחק/מתוך "'Matchday"

ברצלונה עדיין זוכרת את הטראומה באנפילד, במשחק שבו הפסידה 4:0 לליברפול בחצי גמר ליגת האלופות ואיבדה יתרון 0:3 מהמשחק הראשון בקאמפ נואו, וכעת מתגלה זווית נוספת לערב ההוא. ברצלונה הוציאה טריילר לסרט הדוקומנטרי "'Matchday", שמראה את מאחורי הקלעים של המועדון, והפעם - שאקירה, אשתו של בלם ברצלונה ג'רארד פיקה, שצופה במשחק יחד עם בנה הצעיר, ונותרת המומה מהמהפך המדהים ומהקריסה של הקבוצה. כך זה נראה:

עוד בברצלונה: ג'רארד פיקה ערך ראיון ב"מונדו דפורטיבו" וענה על מספר סוגיות, ביניהן המשחק ההוא. "מה שהיה באנפילד היה קשה, כולם יודעים את זה", אומר פיקה, "לזכות בליגת האלופות זה קשה מאוד, ואנשים צריכים להבין את זה. כשפפ הגיע, הוא תמיד אמר - 'אתם חייבים לזכות באליפות בליגה, לה ליגה היא הכי חשובה, והיא הבסיס שדרכו אפשר לזכות בתארים נוספים'".

על המאמן: "זה לא נכון להגיד שאני מרגיש יותר נוח תחת ואלוורדה. למעשה, עם כל המאמנים הרגשתי אותו דבר". על ההרגלים האישיים: "יש ימים שבהם אני ישן ארבע או חמש שעות בלילה, אבל בימים של משחק אני ישן עשר שעות, ואולי עוד קצת בצהריים. אני בברצלונה כבר 12 שנה, וזה לא במקרה, אלא בגלל שיש לי רוטינות שעובדות בשבילי".

על עתידו: "אני אפרוש בברצלונה, תמיד אמרתי את זה. אני קולה כל חיי. אין לי שום כוונה לשחק עבור מועדון אחר. אני רוצה להישאר פה עד 2022, אבל אין לי כדור בדולח ואני לא יכול לחזות את העתיד, ואני לא יודע אם זה יקרה". על המעורבות שלו בעסקים ובגביע דייויס: "תראו, יש שחקנים שיש להם מסעדות או עסקים אחרים, יש כאלה שמשחקים פלייסטיישן... כל שחקן משקיע את הזמן שלו במה שנראה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully